Zoals sommigen misschien al vernomen hebben, sleutel ik nog niet erg lang aan senda's,
Ik heb voorheen altijd een Citta (koffiemolen) gereden :$
Toen kwam mijn oog op een Senda van een oude collega van me... in mn 16er jaren had ik een vriend die een Senda SM 2006 had, en dat vond ik altijd een super gaaf ding.
Dus ik naar die collega en over zn senda begonnen, (er zat wel wat werk aan) en uiteindelijk zover gekregen dat ik mijn citta tegen zijn senda ingerolen heb!!
![Zeer gelukkig :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Nou, toen begon het werk. voorvork was wat krom, achterbrug idem. gare zelf-aangesloten-beun-elektra er meteen uitgepleurd.
en zo stapje voor stapje beetje in orde maken en lekker hobbien.
Het begon met een showa usd voorvork die zo krom als een banaan was, en een kapot zadel.
Er zat een mk thrower uitlaat op en ik kreeg er wat originele uitlaten bij.
Ik heb de Showa vork eerst gericht, maar toen zag ik dat mn balhoofdas een Z vorm had
![Verbaasd :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Dus ik op zoek naar een andere vork.
Een mooie Marzocchi USD vork op de kop kunnen tikken en deze gemonteerd.
Daarna de zadelhoes verwijderd en zelf groen leer overheen getrokken.
MK uitlaat vervangen door een originele roestige uitlaat, maar wel nog met de tailpipe en demper van de mk.
De crossbanden en velgen set (waren krom) vervangen door een andere R velgenset met wegbanden
Toen zag het er zo uit:
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-OY4OJLGV.jpg)
Ik wilde de brommer naar mijn eigen smaak maken, dus heb een witte Tun'r kappenset aangeschaft. (zat alleen geen tankkapje bij :s)
Kon de koplamp kap ook nog niet monteren omdat ik er een andere unit voor nodig had.
In de tussentijd de originele uitlaat helemaal gestraald en opnieuw met zwarte hitte bestendige lak gespoten.
Voetsteuntjes vervangen door zilver kleurigen en stickers van het frame en de achterbrug afgehaald.
ook een ander stuur gemonteerd samen met handkappen.
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-JKZVLRXI.jpg)
Het zadel nog eens overgetrokken met dik zwart leer, voor extra lekbestendigheid
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Een nieuwe koplampunit gekocht (30 eu afgeprijst bij jos), en een zwart tankkapje.
De bar tussen het stuur bleef trillen door gare ophangpunten, dus die er ook afgetrokken.
Blok heeft van de zomer een nieuwe krukas, lagers, keeringen en koppelingsplaten gekregen.
Uiteindelijk ook een tweedehandse rechte achterbrug gemonteerd, zodat het wiel er ook weer lekker recht onder stond
![Zeer gelukkig :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
en dit is nu zon beetje het eind resultaat :
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-MR7DJJLY.jpg)
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-ERY4VZGM.jpg)
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-WABGVFJM.jpg)
Er moeten zowiso nog vork protectors op, maar die moet ik nog halen.
Mijn setup is vrij standaard:
Nieuw type blok,
50 cc origineel
17,5 mm ontgrensde carb sproeier 88
originele luchtfilter ontgrenst
MetraKit Thrower met Kevlar Demper
twv. 13-52
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!