Chat topic
Re: Chat topic
hehe toch een onzin topic dit allemaal volgensmij (:
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Dat kwam omdat ze sliep.Ruben schreef:Ik vind dat niks man.. sex zonder gevoel..., heb 1x gewoon een wijf volgepompt die ik net een paar uur kende maar daar voelde ik me niet echt goed bij moet ik zeggen..J03P schreef:gewoon niet aan beginnen is de oplossing
one night stands, wel sex maar geen gezeur. zo doe ik dat al 3 jaar
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Hij heeft een vriend.. en de meisjes die hij in bed praat en vervolgens negeert zeggen allemaal hetzelfde dus...HayeSM schreef:hahahah.. en dat geloof jij? die neukt ze vast gewoon..Ruben schreef:ik ken een homo die het leuk vind om een meisje in bed te krijgen en dan gewoon te zeggen ja sorry ik ben moe en ga slapen.. echt een baas.
-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Of jij hebt nog nooit echt seks gehad.., dat voelt heel anders als ff een random wijf volpompen waarvan je nog maar net de naam kan herrineren.the skullkid schreef:Dat kwam omdat ze sliep.Ruben schreef:Ik vind dat niks man.. sex zonder gevoel..., heb 1x gewoon een wijf volgepompt die ik net een paar uur kende maar daar voelde ik me niet echt goed bij moet ik zeggen..J03P schreef:gewoon niet aan beginnen is de oplossing
one night stands, wel sex maar geen gezeur. zo doe ik dat al 3 jaar
- HayeSM
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5
haha, van een random wijf weet je echt geen naam meer, maar is toch ook wel fijn? is heel anders, maar kan me echt prima vermaken met een neukbeest .. 

-
- Pro tuner
inderdaad.HayeSM schreef:haha, van een random wijf weet je echt geen naam meer, maar is toch ook wel fijn? is heel anders, maar kan me echt prima vermaken met een neukbeest ..
Een vriendin kost tijd en geld. 2 dingen waar ik nooit genoeg van kan hebben. En 1week per maand is nog eens compleet nutteloos. Liefde enzovoort is allemaal heel mooi en leuk maar het is toch echt niet alles!
Totdat je een meisje tegenkomt waar je ECHT veel om geeft, dan praat je wel anders.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
idd, voledig mee eensgemonde schreef:Totdat je een meisje tegenkomt waar je ECHT veel om geeft, dan praat je wel anders.
-
- Pro tuner
Dat kan, maar daar ben ik nog niet! 

-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
2nd that.., dat een vriendin tijd kost vind je echt totaaaaal niet erg als je echt iets om haar geeft, dan vind je het alleen maar fijn om bij haar te zijn en geld maakt je dan ook echt niks uit hoor..gemonde schreef:Totdat je een meisje tegenkomt waar je ECHT veel om geeft, dan praat je wel anders.
-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Ligt bij iedereen anders, 1 vind het leuk de ander niet.. ik vind het leuker om de chicks die iemand anders uit mn groep ff neukt af te wijzen en duidelijk te maken dat ze niet meer terug hoeven te komen... daar kan ik dan weer van genieten..HayeSM schreef:haha, van een random wijf weet je echt geen naam meer, maar is toch ook wel fijn? is heel anders, maar kan me echt prima vermaken met een neukbeest ..

Ook hier sluit ik me bij aan, je wilt dan zoveel mogelijk tijd met haar besteden. En geld kijk je dan ook niet naar. Als je meisje maar gelukkig is.Ruben schreef:2nd that.., dat een vriendin tijd kost vind je echt totaaaaal niet erg als je echt iets om haar geeft, dan vind je het alleen maar fijn om bij haar te zijn en geld maakt je dan ook echt niks uit hoor..gemonde schreef:Totdat je een meisje tegenkomt waar je ECHT veel om geeft, dan praat je wel anders.
- HayeSM
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5
Ruben schreef:Ligt bij iedereen anders, 1 vind het leuk de ander niet.. ik vind het leuker om de chicks die iemand anders uit mn groep ff neukt af te wijzen en duidelijk te maken dat ze niet meer terug hoeven te komen... daar kan ik dan weer van genieten..HayeSM schreef:haha, van een random wijf weet je echt geen naam meer, maar is toch ook wel fijn? is heel anders, maar kan me echt prima vermaken met een neukbeest ..
Tsja, dat is iets heel anders. Maar een wijf met wat ervaring, beide geen verwachtingen behalve een nacht lang beesten

inderdaad, een normaal sletje van 16-20 waar je niets om geeft en beetje klaar ligt is geen reet aan nee..

- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Grote verhalen hier 

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
grote verhalen of grootspraak, dat is nog maar de vraag 

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
- Pieke
- Moderator
- Vervoersmiddel: KTM
wat een diepgaande shit hier allemaal
Hmm neah.. voor je 23e gaat alles sowieso nog kapot. Vroeg of laatgemonde schreef:Totdat je een meisje tegenkomt waar je ECHT veel om geeft, dan praat je wel anders.
-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Mijn ouders zijn al sinds hun 20e en 19e samenwonend, nu jij weer..
En een chat topic mag toch ook welleens wat serieuzer zijn..
-
- Pro tuner
Mijn zus vree 7 jaar en het is ook gedaan geraakt, is ne 23. nu jij weer..Ruben schreef:Mijn ouders zijn al sinds hun 20e en 19e samenwonend, nu jij weer..
mijn ouders nog eerder.. maar dat was vroeger knul. Welkom in het tijdperk van jong zijnRuben schreef:Mijn ouders zijn al sinds hun 20e en 19e samenwonend, nu jij weer..