Ohh,,
ik dacht dat ie verwijderd was! Maar niet dus...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hallo allemaal!
Jullie kennen me vast nog wel van de mhr speed sprinter! Meschien weten jullie het allemaal al wel maar die heb ik in onderdelen verkocht, er ligt nog wat klein spul ect..
Maarja, ik heb altijd al een derbi senda willen hebben! Dat schakelen vindt ik echt dikk! en die schakels kan je ook knoerd hard laten lopen!
Toen ik de sprinter in onderdelen had verkocht ben ik gaan kijken voor een derbi senda! En ik kwam op een drd versie uit, en ook nog voor een goedkoop prijsje! Maar er mankeerde wel het aan en het ander aan!
Hier een foto van de derbi toen die savonds op de waal stond, even een rondje getourd (beetje onduidelijke foto)

Toen na een paar dagen een paar problemen gehad met de versnellingsbak hij ging niet gemakkelijk in zijn versnelling dus samen met een maat van mij het blok gesplitst, en toen kwamen we erachter dat er een stukje metaal voor een hendeltje zat die er voor zorgt dat je schakelt die verwijderd, en waterpomp gemaakt het tandwiel ervan zat niet meer om het asje, (pinnetje zat erniet)
En toen stond ie erop eens zo bij:

samen met een maat van mij bezig met de voorpoot te schuren, omdat ik vanplan ben om die te gaan polijsten. Gister ook nog verfafbeit gekocht voor het frame, daar ben ik ook mee bezig om de blanke lak ervan af te halen
Ook heb ik al een uitlaat gekocht op het Derbi forum, een scr corse, ik wou eigenlijk gaan kijken voor een mk prorace onderlangs, maar die zijn haast niet te vinden of te koop toen maar voor een scr corse gegaan (ook voor 50,70cc)
Wat ik allemaal van plan ben met de derbi:
setup:
Mk prorace 70cc
28mm black edition/ 21mm carb
28mm spruitstuk/ 21mm
Malossi membraam
Malossi eprom
scr corse
doppler krukas
Mk prorace koppelings platen
Malossi veren voor in de koppeling
Dit moet het ongeveer gaan worden en natuurlijk een vers uiterlijk!
De setup wat er nu onder ligt:
dr50
17,5 dellortho
17,5 spruistuk
doppler krukas
std onsteking
std membraam
std uitlaat met conti demper
loopt wel aardig (80 a 90) kmp.
Ik verwacht vandaag of morgen nog een pakketje van josdijkman!
Wat dan binnenkomt:
Malossi membraam
21mm spruitstuk
membraam pakkingen
Goudkleurig stuurtje
Mk prorace koppelingsplaten
Malossi koppelings veren
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daar was ik weer
Gister dus de uitlaat binnen gekregen! Ziet er netjes uit maar ik ga hem waarschijnlijk naar een maat van mij brengen om hem te stralen! Zo als te zien is, heeft de uitlaat ook al wat km erop zitten.
En vandaag krijg ik weer een pakketje Leuk is dat altijd he! Gister bezig geweest met de voorpoten te polijsten maar ik vindt het maar niks, ik zit er over te twijfelen om ze naar de coater te doen!
Dan wordt het zo: voorpoten hoogglanszwart, kroonstukken wit, velgen de rand en binnenrand afgeplakt en die ook hoogglanszwart coaten.
Ik zat er ook aan te denken om mijn velgen helemaal zwart te laten coaten en dan het binnenste gedeelte die as zegmaar wit, dat heb ik ook op het internet bij iemand gezien dat is echt dik!
Wie zien het allemaal wel, hoe het verloopt
dan zal er ook alweer 100 euro opzitten Achja.. Hier een foto van de pijp!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals belooft een updatetje!
Pakketje is binnen gekomen! en ik heb nog meer gedaan vandaag, aan het uiterlijk maar dat zie je zo!
Eerst het een foto van het pakketje:

Mooi spul zit erin! ik moet nog bij een maat van mij een 21mm dellortho carb regelen!
Dan moet de derbi straks wel netjes gaan lopen!
En nu een foto waar ik vanmiddag mee bezig ben geweest.

schuren schuren....

Kan nog beter gepolijst worden, maar ik kan er mee door!
Wat ik nog ga doen, of laat doen:
Voorpoten hoogglanszwart
kroonstukken wit
velgen deels afgeplakt en deels gecoat
Nieuwe kappenset
mk prorace 70cc (ot blok)
Zodra er weer iets nieuws of gebeurd is, een update!
greetz