gewoon één of twee die het fantsoenlijk doen.
Want als die spammers zoals die ene kremo of krego of hoe noemt tie hier mod gaan worden wordt het enkel erger en erger.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
D-Evo schreef:Eindelijk goeie zaak...
Dat Wippo alle verkochte/beantwoorde - vragen/spullen dichtgooit.
Dat werd idd is tijd, die andere mods doen ook echt geen reet
Er zijn nu 5 mods... Waarvan 1 een beetje dingen echt opschoont.
Waarom zo veel?!!!
opschonen oke, maar je moet geen nuttige topics dicht gaan gooien, hierdoor krijg je veel topics over t zelfde probleem en dan wordt het net zo'n tieves bende als op t vorige forum.
sluit alleen topics waar onzin gelult wordt en niet serieus gedaan wordt over het onderwerp,
D-Evo schreef:Eindelijk goeie zaak...
Dat Wippo alle verkochte/beantwoorde - vragen/spullen dichtgooit.
praat maar makkelijk he
wippo doet dit nu net een weekie
maar wacht maar tot je verrot gescholden wordt door een stelletje ramdebielen op dit furum,niks persoonlijks hoor,begrijp me niet verkeeerd
maar dan wordt je vanzelf stukje minder actief
says never that you drive to fast, because there,s no limit for speed
Ik kom van het schakelgedeelte van SF, en daar was het altijd de gewoonte om opgeloste zaken met antwoord op slot te gooien. Dan krijg je geen ellenlange topics, en is het met de search ook handiger te vinden.
Maar ik zal er op proberen te letten.
The box said: "Requires Windows 7 or better". So I installed Linux.
Ja ik. Maar ik verwacht wel wat moeite van degene die dat ook van ons vraagt. Dat lijkt me vrij duidelijk. Als ik er nu voor betaald werd, maar dat is niet zo.
The box said: "Requires Windows 7 or better". So I installed Linux.
Net of je doet het tegen je zin?
Probeer gewoon zoveel mogelijk informatie op dit forum te verzamelen, of heb je liever dat ze gaan googlen en het antwoord op een ander forum vinden en daar blijven aangezien je hier toch alles op google moet opzoeken?
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
echt wippo, loop zo niet te kutte op nieuwelingen --' Als je wilt helpen dit forum 'groot' te maken dan moet je zorgen da die nieuwelingen oude rotten worden HIER niet op GOOGLE!
wippo schreef:Ja ik. Maar ik verwacht wel wat moeite van degene die dat ook van ons vraagt. Dat lijkt me vrij duidelijk. Als ik er nu voor betaald werd, maar dat is niet zo.
JIJ wilt toch zelf F*cking moderater worden, doe dan je werk, en anders sodemieter op van dit forum als je er toch niks voor wilt doen.
wippo schreef:Ja ik. Maar ik verwacht wel wat moeite van degene die dat ook van ons vraagt. Dat lijkt me vrij duidelijk. Als ik er nu voor betaald werd, maar dat is niet zo.
JIJ wilt toch zelf F*cking moderater worden, doe dan je werk, en anders sodemieter op van dit forum als je er toch niks voor wilt doen.
Zit nog niet zo lang op dit forum ( Had wel eerst accountje op derbi-club , maar nooit gebruik van gemaakt )
Heb wel een goede indruk hoor
Is toeminste iets anders dan bf waar een senda altijd NOT is.
@Robke135: De volgende keer is zulk taalgebruik een warning.
Heb je niks anders te zeggen als warning? het is toch zow, je weet zelf dat je er niks voor betaald krijgt, dus als jij niks wilt doen voor iets waar je niks voor betaald krijgt word dan geen mod!
en ik denk dat de meer mensen het hier mee eens zijn!