
Ook foto's van de carters (gesplitst) en met een ori cilinder.



















topjasperrr91 schreef:Nee. Erna,zodat eventuele alu resten uit het blok zijn.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
nope,Ruben schreef:Laat hem eerst dit maar eens rijdend krijgen en overleven voordat ie aan tunen begint...
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Cilinder word afgewerkt. Meer nietRoyal Club schreef:als je nu niet laat bewerken doe je het helemaal niet, (wat doet denken dat je het nu gaat doen)
maar de poorten worden niet gedaan.
wat is het nou?
Spoelpoorten worden gelijk gelegd, de randjes van de poorten afgewerkt en de gietresten in de poorten worden eruit gehaald.HayeSM schreef:vind die mhr er mooier uitzien dan dat andere gebakje. Ik zou wel de frees er door laten halen. Wat gaat er gebeuren met het 'afwerken' dan? xD
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Maw, de cilinder is zn geld niet waard.Pieke schreef:Als je de enige 110cc kit op de markt hebt dan heb je een monopolie denk ik.. geen concurrentie, dus ook niet teveel moeite om het er al te netjes uit te laten zien, want er is toch niks beter dan hun kit.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie