jurjen27 schreef:MHR Replica loopt veel mooier
Ik vind die demper van een thrower kut, Bij mij liep alle olie er onderdoor dus werd dat ding zo goor als maarkan..
Heb je hem wel goed aangesloten dan met die rubbertjes?
Conti moet je gewoon doen als dat beter uitkomt,mooie bocht en dempers zijn redelijk.
succes d'r mee
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
derbi-0172 schreef:Dat ligt dan gewoon aan je afstelling en niet aan de uitlaat, en als je een conti mooier vindt kan je beste een enduro uitvoering kopen die is wat laagtoeriger dacht ik en heeft een eerdere powerband.
J03P schreef:Ja maar in lage toeren niet, conti is een naaimachine
nee oke, maar zo veel verschil met de Thrower zit er niet in ohr... en die powerband van de conti is veeeel leuker als van de Thrower, vind ik zelf dan hea
Deze conti is inderdaad een replica van de echte Conti.
De gianelli conti heet eigenlijk de Gianelli enduro, maar heeft als bijnaam Conti gekregen naar het merk Conti dus.
De echte conti is 2x zo duur en wordt inderdaad niet meer gemaakt.
Richard schreef:Oh dat is dan wel een goeie uitlaat voor mij,
die uitlaat giannelli die op opvoeren.nl staat welke is dat staat er niet bij
je kan beter bij josdijkman bestellen dan weet je ook echt dat je het krijgt en je weet wat het is.
de meningen over opvoeren.nl zijn erg verdeeld en vaak negatieve reactie's http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5395" onclick="window.open(this.href);return false; €179,00 en geen verzend kosten
*edit*
sorry post boven mij niet gelezen je hebt al besteld .
najah veel plezier d'r mee
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.