liep 40

dus onderweg prop er weer uit

alleen me bougie is kapot...

dus moet ik nog ffe een nieuwe regelen... hij slaat nu heel vaak een vonk over

Je bent zeker nog niet zo lang met paarden bezig, of wel dan?aQuilla schreef:Nieuwe pony maandag gekocht.
Ff draf lopen @ bak.
Hij moet nog ff naar gekeken worden + hoeven gekapt worden.
-=TB=- schreef:verwijs je ook door naar http://www.paardenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
doeii
n00n schreef:-=TB=- schreef:verwijs je ook door naar http://www.paardenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
doeii
Mag je rijden dan?sendapower schreef:vandaag voor herkeuring weer op de roller geweest
liep 40maar kenteken bewijs lag op ander bureau
![]()
dus onderweg prop er weer uit![]()
alleen me bougie is kapot...race bougie van denso... gewoon weggesmolten
![]()
dus moet ik nog ffe een nieuwe regelen... hij slaat nu heel vaak een vonk over
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
wat lul jij stom dan...heb het ding net. zit nu al meer geld tegenaan getyft dan jij ooit zult hebben dus trol lekker verder..Boeki schreef:Jou machine is echt baas! Die dingetjes van Haye en TB zijn er niets bij.
Ik heb bij jou anders nog geen rood geanodiseerde velgen gezien enzovoorts.-=TB=- schreef:wat lul jij stom dan...heb het ding net. zit nu al meer geld tegenaan getyft dan jij ooit zult hebben dus trol lekker verder..Boeki schreef:Jou machine is echt baas! Die dingetjes van Haye en TB zijn er niets bij.
jij maakt hier toch een vergelijking wat nergens opslaat?Boeki schreef:Ik heb bij jou anders nog geen rood geanodiseerde velgen gezien enzovoorts.-=TB=- schreef:wat lul jij stom dan...heb het ding net. zit nu al meer geld tegenaan getyft dan jij ooit zult hebben dus trol lekker verder..Boeki schreef:Jou machine is echt baas! Die dingetjes van Haye en TB zijn er niets bij.Wat maakt jou dat nou uit, dat ik de sxv van John dikker vind?
Inderdaad, jij hebt hem nog niet lang, dus ben benieuwd of je die van John gaat overtreffen.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie