daveysenda schreef:is alu ofzo iets schadelijk voor de velgen ?
alu is een afkorting voor aluminium. dus, wat bedoel je, jij onduidelijke snotaap.
alu is spul om te polijsten haha
Volgens mij kunnen wij beter om jou lachen..
Maar je bedoeld dus Belgom alu. Maar nu ben je nog steeds onduidelijk, om wat voor velgen gaat het?
Voor X-race velgen is het perfect spul om je velgen mooi mee te maken, niets schadelijks aan.
Ik ben een veertje kwijt geraakt van m'n conti. Nu zit de bocht een beetje los in de flens, weet iemand misschien waar ik die los kan bestellen. Of is dat onmogelijk?
Vorige week vrijdag is m'n motor vastgelopen, dus hebk hem mr naar de dealer gedaan (m'n ouders willen niet dat ik eraan 'pruts')
Dus nu belt de dealer vandaag om te zeggen dat de kosten zo rond de 810 euro zullen bedragen.
Niet dat ik de dealer niet vertrouw, maar zouden de kosten echt zo hoog liggen ?
LennertDRD schreef:Vorige week vrijdag is m'n motor vastgelopen, dus hebk hem mr naar de dealer gedaan (m'n ouders willen niet dat ik eraan 'pruts')
Dus nu belt de dealer vandaag om te zeggen dat de kosten zo rond de 810 euro zullen bedragen.
Niet dat ik de dealer niet vertrouw, maar zouden de kosten echt zo hoog liggen ?
okee nu heb ik het derop gedaan en stuk gaan rijden en me uitlaat was bloedheet en nog steeds is hij niet bruin nog geens eens tintje .moet zeker langer rijden voordat er wat gebeurt.
LennertDRD schreef:Vorige week vrijdag is m'n motor vastgelopen, dus hebk hem mr naar de dealer gedaan (m'n ouders willen niet dat ik eraan 'pruts')
Nee.
Alleen als de drijfstang onderuit de carters is geschoten waarna hij terugketste dwars door het frame heen. En een stuk carter dwars door de voorpoten waarna een stuk voorpoot door de velgen heen schoot en de rest zonder enige rede ontplofte
okee nu heb ik het derop gedaan en stuk gaan rijden en me uitlaat was bloedheet en nog steeds is hij niet bruin nog geens eens tintje .moet zeker langer rijden voordat er wat gebeurt.
srry voor het taalgebruik zit op me bb
idd constant goed insmeren 1 a 2x in de week, verkleurt die vanzelf wel
xbrian schreef:iemand tips voor uitlaat voor derbi drd racing limited 2008, vooral geluid prestatie hoeft niet al te goed te zijn
Ik rijd met een SCR corse chrome sm (onderlangs) en die maakt wel een mooi luid geluid .
Top ligt rond de 85km/u als ik me niet vergis (volledig std voor de rest)