Weet iemand de stand van de balansas tov de zuiger? Ik las ergens dat er markeringen zouden staan op de tandwielen of assen, maar die kan ik maar niet vinden. Heeft iemand ervaring met die balansassen?
  Weet iemand de stand van de balansas tov de zuiger? Ik las ergens dat er markeringen zouden staan op de tandwielen of assen, maar die kan ik maar niet vinden. Heeft iemand ervaring met die balansassen?Joël
 Weet iemand de stand van de balansas tov de zuiger? Ik las ergens dat er markeringen zouden staan op de tandwielen of assen, maar die kan ik maar niet vinden. Heeft iemand ervaring met die balansassen?

Joël schreef: ↑do 29 mei 2025, 14:14 https://myalbum.com/album/CVK4GK5zRxLCt ... 105be8881a
Bij een NT blok ziet het er wel wat anders uit dan bij OT. Als het goed is kun je met deze link een foto zien.