Hoi, ik was gister bezig met het vastmaken van de koppelingsdeksel alleen kom ik op twee probleem. 1 Wanneer ik de deksel vastmaak kan mijn Kickstarter niet terug veren. Maar wanneer ik de bout bij de Kickstarter losser draai kan hij wel normaal veren. Wanneer Hij weer kan veren is de kier veeeeel te groot bij de Kickstarter waardoor dit een groot probleem kan. Veroorzaken. 2, er zijn twee bouten die door de passbussen gaan tijdens het monteren van de koppelingsdeksel. Deze bouten kan ik goed vastdraaien maar dan zit de kop nog zo’n 2mm er vanaf. Hoe kan ik dit oplossen kleinere bout kopen ? Of doe ik iets fout met het monteren. Hopelijk kunnen mensen me snel helpen
Iemand?? Iets wat ik niet snap is dat de geleverde bouten die je in de pas bussen moet doen een lengte hebben van 55mm maar de diepte van het gat is 50mm …..
als het met de kickstarter verkeert gaat doe je de deksel er verkeerd op, zoek even op youtube naar 'shiftingwest AM6 blok opbouwen', hij legt het erg goed en duidelijk uit hoe het moet.
kijk voor die langere bouten even of je ze op de juiste plaats doet, ik heb nieuw type blok en daarbij is en 1 langere dan de rest.
Marijn_Vis schreef: ↑zo 30 okt 2022, 13:03
als het met de kickstarter verkeert gaat doe je de deksel er verkeerd op, zoek even op youtube naar 'shiftingwest AM6 blok opbouwen', hij legt het erg goed en duidelijk uit hoe het moet.
kijk voor die langere bouten even of je ze op de juiste plaats doet, ik heb nieuw type blok en daarbij is en 1 langere dan de rest.
Heb de oplossing al gevonden, ik had een nieuwe Kickstarter as gekocht bij Jos Dijkman omdat mijn vorige af was. Wat blijkt, de Kickstarter van Jos is slecht afgewerkt waardoor hij 2,5mm langer is… hierdoor drukte hij de deksel omhoog en kon hij niet veren. Bouten gaan er nu ook allemaal in dus het probleem is opgelost. Conclusie: haal niet de Kickstarter as bij Jos.