Ik heb een probleem (alweer ) maar nu dat er steeds olie tussen mijn flens en uitlaat komt. Maar ook op mijn achterbrug en bij mijn einddemper. Het komt dan ook op mijn cilinder omdat het op het blok valt bij mijn flens. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Wordt echt een troep zo.
42 schreef: ↑ma 27 jun 2022, 18:04
Is de flens erg verroest oid ?
Dan sluit het niet meer goed af.
Anders een pakking of nog beter vloeibare uitlaatpakking gebruiken.
Ligt denk ik niet alleen aan de flens….het komt ook uit mijn demper soort van (?) en dan op me achterbrug…
42 schreef: ↑ma 27 jun 2022, 22:37
Oke..welke uitlaat had je ook alweer ?
Rookt hij ook erg, meng je zelf 2t of pompje ?
Wordt olieniveau van blok lager ?
Voca 70/80, hij rookt wel aardig ja. Maar komt denk ik omdat ie koud is? En of te rijk staat. Ik meng zelf.
Blok olie durf ik niks over te zeggen, maar denk niet dat dat het is. Bougie wordt niet enorm zwart. Terwijl er soms ook uit het Bougie gat zwart spul komt
Tja, komt uit m'n demper is niet zo duidelijk. Bij d eflens is niet zo gek. Er zit natuurlijk een stukje overlap waar het tussendoor kan komen. Zou ik me niet zo druk over maken. Anders kan je er altijd een beetje uitlaatgum tussen duwen om het af te dichten
Brommert_01 schreef: ↑wo 29 jun 2022, 19:51
Tja, komt uit m'n demper is niet zo duidelijk. Bij d eflens is niet zo gek. Er zit natuurlijk een stukje overlap waar het tussendoor kan komen. Zou ik me niet zo druk over maken. Anders kan je er altijd een beetje uitlaatgum tussen duwen om het af te dichten
Er zit aan het uiteinde van de demper gewoon steeds beetje zwart iets. En dus ook op mijn achterbrug