Hallo,
Weet iemand waar ik een remklauw kan vinden voor de achterschijf van een Beta rr 50? Ik zit al een paar uur te zoeken en kan niks vinden. En weet iemand of het mogelijk is om zo'n Rekluse Left Hand rear brake kit te gebruiken voor stunten, want dat is voor mij een veel makkelijker alternatief. Alle antwoorden zijn welkom.
MVG, Oscar
Achter Remklauw Beta rr 50
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Fiets
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Re: Achter Remklauw Beta rr 50
Je hebt het over een remklauw voor je remschijf? Maar die kit gaat over een rempomp? Wat is je bedoeling? Is je achtrrempomp kapot? Is je achter rem zelf kapot? Schets even een scenario a.u.b
-
- Beginnende Derbi fan
Het gaat erom dat ik op mijn Beta alleen een achterrem heb bij mijn voet, maar voor stand-up circle wheelies bijvoorbeeld, zit je voet niet bij de rem. Daarom wil ik een tweede remklauw installeren en die verbinden met een lever aan mijn stuur. En die werkt dan met zo'n vloeistof reservoir. Hoop dat het zo wat duidelijker is.
Die Rekluse Left Hand brake kit is een kit die gewoon een kabel van een lever naar de voetrem trekt, waardoor je ook je achterrem kan gebruiken met je linkerhand. Het nadeel daarvan is dat het een kabel is en dus niet heel erg sterk is. Ben bang dat het breekt en dat ik dan op mijn bek ga.
MVG, Oscar
Die Rekluse Left Hand brake kit is een kit die gewoon een kabel van een lever naar de voetrem trekt, waardoor je ook je achterrem kan gebruiken met je linkerhand. Het nadeel daarvan is dat het een kabel is en dus niet heel erg sterk is. Ben bang dat het breekt en dat ik dan op mijn bek ga.
MVG, Oscar
-
- Beginnende Derbi fan
Ik zie nu dat er ook een versie is die werkt met vloeistof, ik denk dat dat de beste optie is.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Ik weet niet of het kan, maar waarom laat je niet een nieuw remleiding maken? Met een t stuk en dan sluit je een 2e rempomp aan (geen idee of het werkt of dat je de druk naar de voetpomp reservoir drukt, maar dat zou een vele malen goedkopere optie wezen als het werkt. Een 2e rem betekent een nieuwe beugel voor je rem, en een rem, dure hobby als je het al.goed weet te maken.