Dag allemaal, ik heb dezemiddag het buisje van de luchtfilter van mijn derbi eraf gehaald omdat ik het verschil wou horen. Ik merk inderdaad een verschil in geluid maar moet ik er nu ook niet een grotere sproeier insteken? Ook vroeg ik me af of het erg is als ik met deze standaard sproeier verder ga rijden. Gaat mijn blok er sneller van verslijten?
Alvast bedankt
Mvg
Luchtfilter ontgrenzen
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: Luchtfilter ontgrenzen
Als je alleen het buisje er af hebt gehaald en verder niks veranderd waarschijnlijk niet.
Bougie checken geeft zekerheid, stukje vol gas rijden in zn 6, rijdend motor uitzetten en bougie checken, liefst is deze koffiebruin maar beetje zwart mag ook, zolang hij maar niet wit is.
Als een sproeier te klein is slijten zuiger en cilinder sneller ja maar vooral heb je kans op een warmloper dan.
Bougie checken geeft zekerheid, stukje vol gas rijden in zn 6, rijdend motor uitzetten en bougie checken, liefst is deze koffiebruin maar beetje zwart mag ook, zolang hij maar niet wit is.
Als een sproeier te klein is slijten zuiger en cilinder sneller ja maar vooral heb je kans op een warmloper dan.