kevrie schreef:en dan kom je in friesland... Daar kom je ze bij 1 op de 2 pompen tegen hahahaha
Zelfs het meest vage gat in de buurt hebben ze zo'n ding nog staan
En dan vraag je aan de koffieverslaafde met rokersstem achter de balie voor 6 liter mengsmeer en dan doen ze zelfs nog de moeite om de slang leeg te druppelen in je tank
kevrie schreef:en dan kom je in friesland... Daar kom je ze bij 1 op de 2 pompen tegen hahahaha
En dan vraag je aan de koffieverslaafde met rokersstem achter de balie voor 6 liter mengsmeer en dan doen ze zelfs nog de moeite om de slang leeg te druppelen in je tank
En daarna proberen ze je nog n pakkie shaq aan te smeren
wat een bediende bij de pomp? wat zijn dat voor praktijken . tis bijna allemaal pinpas automaten geworden hier
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Die hebben we ook bij ons in t dorp staan, wat een schijt dingen, €1 voor 500 ml (dus €2 voor 1L )
Ook accepteert die alleen €1 muntjes dus moet je telkens 500 ml tanken, weer €1 erbij weer 500 ml etc.
Hoe duur is dat daar Knissaw?
Gooncy schreef:Die hebben we ook bij ons in t dorp staan, wat een schijt dingen, €1 voor 500 ml (dus €2 voor 1L )
Ook accepteert die alleen €1 muntjes dus moet je telkens 500 ml tanken, weer €1 erbij weer 500 ml etc.
Hoe duur is dat daar Knissaw?
Zeg maar gewoon Pim
Ik betaalde eerst 1 euro voor 7 ML, maar toen ik vandaag weer ging tanken zag ik dat het ook al weer is veranderd naar 1 euro voor 5.89
Dus ik ga weer lekker mengen
Klopt ezr, had ik ook met de motor. Heb ze in steenwijk al van.gedachte laten veranderen door na het crossen binnen te stappen met diezelfde boodschap. Vonden ze ook niet leuk
D25 schreef:mag ook niet met de fiets. moest een 4 wielig voertuig zijn maar het mag ook niet met 2 fietsen
En die 4 wielen staat dus nergens beschreven in hun hele regelement bij de mcdrive. Heb ook een klacht ingediend waarbij ik ze attendeer op het feit dat ze een klant grof wegsturen, krijg ik vervolgens geen reactie van die hufters