Scr corse chrome begrenzen?
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi xtreme 2011
Scr corse chrome begrenzen?
Hallo,
Ik zit te denken om een scr corse chrome te kopen alleen moet ik er wel mee naar school dus hoe kan ik die begrenzen zodat het niet opvalt ofzo of moet ik dan een andere uitlaat kopen die ook een lekker geluidje heeft zo ja welke?
Groeten
Ik zit te denken om een scr corse chrome te kopen alleen moet ik er wel mee naar school dus hoe kan ik die begrenzen zodat het niet opvalt ofzo of moet ik dan een andere uitlaat kopen die ook een lekker geluidje heeft zo ja welke?
Groeten
- Derbi95
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Re: Scr corse chrome begrenzen?
scr corse chrome is een wat hoogtoerige uitlaat, wat dus niet fijn rijd als je hem wil begrenzen!
kan je beter voor een leovince x-fight gaan, rijd fijner als je geen hoge top wilt
en het is (bijna) altijd zo dat als je een nieuwe uitlaat koopt, er al een prop (de begrenzer) inzit
hier op t forum is ook een groot aanbod van uitlaten, waar je niet te veel voor betaal
http://www.derbi-forum.nl/viewforum.php?f=52
kan je beter voor een leovince x-fight gaan, rijd fijner als je geen hoge top wilt
en het is (bijna) altijd zo dat als je een nieuwe uitlaat koopt, er al een prop (de begrenzer) inzit
hier op t forum is ook een groot aanbod van uitlaten, waar je niet te veel voor betaal
http://www.derbi-forum.nl/viewforum.php?f=52
-
- Derbi fan
Ik zou een scr corse willen puur voor het geluid maar ik moet er wel een flens of iets in kunnen zetten voor door de weeks ivm politie kan dat of gaat dat echt niet maar beter met een ander ook mooi klinkende uitlaat (welke)?
Groeten
Groeten
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Ben er normaal ook geen voorstander van een iets te begrenzen
(Laat staan een conti of SCR Corse)
Maar misschien als je de SCR Corse begrenst dat je dan nog wel een beetje vermogen hebt onder de powerband.
(Want de powerband die kun je dan wel vergeten, of je komt er zeeeeer moeilijk in)

Maar misschien als je de SCR Corse begrenst dat je dan nog wel een beetje vermogen hebt onder de powerband.
(Want de powerband die kun je dan wel vergeten, of je komt er zeeeeer moeilijk in)
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi sm x-race 2006 (verkocht)
derbi DRD racing rood 2009 (verkocht)
derbi DRD evo 2010
tomos flexer 2006 (in beun stand) - Gallery: gallery:
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11449
projectlog:
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19377 - Locatie: valkenswaard
Lijkt mij dan niet meer fijn rijden.derbi-ftw schreef:Ben er normaal ook geen voorstander van een iets te begrenzen(Laat staan een conti of SCR Corse)
Is zonde een SCR CORSE begrenzen, zou kijken voor een andere uitlaat.
-
- Derbi fan
Bedankt voor de reacties hebben jullie nog aanraders?
Leovince xfight,yasuni r1, leovince v6,
-
- Derbi fan
Kun je een yasuni r1 wel begrenzen dan want das toch ook onderlangs?
- derbi-ftw
- Pro tuner
Yasuni R1 is onderlangs en kun je inderdaad wel begrenzen (Deze worden nieuw volgens mij geleverd met prop erin)
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Derbi fan
Hoe begrens je een scr corse chrome maar dat je er nog wel een beetje fatsoenlijk mee kunt rijden maar geen gevaar hebt met de politie ? Dus 56kmph max
- derbi-ftw
- Pro tuner
Enig idee wat een SCR Corse (Chrome) doet als top speed?
-
- Derbi fan
Ja het is een hoog toerige uitlaat waar je ook een hele hoge top mee kunt halen maar ik moet er mee naar school dus wil ik er een flensje ofzo in kunnen zetten of verpruts ik dan de uitlaat?
-
- Derbi fan
Ik wil hem puur omdat ik hem er mooi uit vind zien en omdat de scr zo onwijs mooi klinkt
Een topsnelheid wil ik er niet mee want ik rij nu al 97 onbegrenst alleen wel met een andere cilinder (50cc airsel) maar ik vind de standaard uitlaat gewoon niet mooi en klinkt ook niet super de scr wel daarom
Een topsnelheid wil ik er niet mee want ik rij nu al 97 onbegrenst alleen wel met een andere cilinder (50cc airsel) maar ik vind de standaard uitlaat gewoon niet mooi en klinkt ook niet super de scr wel daarom
- derbi-ftw
- Pro tuner
Een SCR Corse Chrome die loopt zo'n 100 km/u.
Je kunt hem iets begrenzen dat die 70 km/u loopt (Maar ik weet niet hoe dit gaat lopen) Hij is hoogtoerig, en als die niet meer in dat gebied kan komen is het ook wat.
Eventueel kun je je twv aanpassen nog iets aanpassen, kan ook wat schelen.
Je kunt hem iets begrenzen dat die 70 km/u loopt (Maar ik weet niet hoe dit gaat lopen) Hij is hoogtoerig, en als die niet meer in dat gebied kan komen is het ook wat.
Eventueel kun je je twv aanpassen nog iets aanpassen, kan ook wat schelen.