Rijbewijs

Algemene vragen over Derbi.
Michielopthof
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011

Re: Rijbewijs

Ongelezen bericht door Michielopthof »

Eentje bestelt vanmiddag,
Vandaag voor het eerst beetje geoefent met rijden gaat bst goed net vind het vertrekken een beetje lastig, gewoon blijven oefenen
Jellepeute
Schakelrijder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:37
Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme

Re: Rijbewijs

Ongelezen bericht door Jellepeute »

heb je een foto van je brommert ?
Michielopthof
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011

Re: Rijbewijs

Ongelezen bericht door Michielopthof »

Afbeelding


Ik kan dus die sites niet fatsoenlijk op mn ipad gebruiken, kan de link niet kopieëren. Overgrtypt uit stress :thumbdown:
Jasper#86
Beginnende Derbi fan
Berichten: 24
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 19:02
Vervoersmiddel: Derbi Drd 85th
vette cafe Fiets
Honda CR 85
slopel astra

Re: Rijbewijs

Ongelezen bericht door Jasper#86 »

wel nog een beetje poetsen eh michieltje :dry:
Michielopthof
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011

Re: Rijbewijs

Ongelezen bericht door Michielopthof »

En dan morgen weer vol gas door de slik :sad:
Jasper#86
Beginnende Derbi fan
Berichten: 24
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 19:02
Vervoersmiddel: Derbi Drd 85th
vette cafe Fiets
Honda CR 85
slopel astra

Re: Rijbewijs

Ongelezen bericht door Jasper#86 »

die slik fotoshop je maar een beetje van je foto's af oh :thumbup:
Michielopthof
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011

Re: Rijbewijs

Ongelezen bericht door Michielopthof »

Of ik photoshop extra slik zodat ik ruiger lijk :box: :twisted: :evil:
Plaats reactie