Brommer theorie examen boeken/stof?

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
w4rning
Banden plakker
Vervoersmiddel: brommer

Brommer theorie examen boeken/stof?

Ongelezen bericht door w4rning »

Hey,

Ik ben binnekort 16 en ik wil graag ook een derbi aanschaffen :)
Alleen vraag ik me af hoe ik mijn theorie examen in 1 keer kan halen.
Zijn er gratis theorie boeken die jullie mij aanraden want ik wil niet te veel uitgeven voor theorieboeken.
Ik heb een beetje rondgekeken en vond wel een paar .PDF's hier en daar maar ik weet niet of dat voldoende is voor het theorie examen.

Graag wat tips naar theorieboeken of links, ik waardeer het enorm :)
Als je bijvoorbeeld een boek kent die je heel erg geholpen heeft laat de titel of linkje achter alstublief :]

Met vriendelijke groet,
-w4rning
Oreo
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone

Re: Brommer theorie examen boeken/stof?

Ongelezen bericht door Oreo »

Het boek van de ANWB is duidelijk en compleet, en heeft mij erg geholpen had m binnen 1 keer gehaald. Hier heb je een linkje, kost helemaal niet zoveel ook :) http://www.bol.com/nl/p/rijbewijs-am-vo ... 009896509/

Je haalt m binnen 1 keer als je gewoon ruim van tevoren begint te leren en het hele boek doorneemt, veel van wat je leest zal erg simpel/vanzelfsprekend zijn. Maar hetgeen waarvan je denkt dat je het gaat vergeten, of nog een paar keer door moet nemen, kan je markeren of blz nummers opschrijven zodat je dat makkelijk in je hoofd kan stampen. Het helpt ook als je een aantal oefenexamens maakt. (volgens mij staan er ook een paar in dit boek, tenminste in mijn oude uitgave wel)

Als je eenmaal daar zit bij t CBR gewoon rustig blijven en die vragen beantwoorden, je krijgt tijd zat per vraag. En daarna nog ff praktijk doen natuurlijk. Voor je t weet rij je brommert. succes! :thumbup:
No free rides, gas or ass!
w4rning
Banden plakker

Oreo schreef:Het boek van de ANWB is duidelijk en compleet, en heeft mij erg geholpen had m binnen 1 keer gehaald. Hier heb je een linkje, kost helemaal niet zoveel ook :) http://www.bol.com/nl/p/rijbewijs-am-vo ... 009896509/

Je haalt m binnen 1 keer als je gewoon ruim van tevoren begint te leren en het hele boek doorneemt, veel van wat je leest zal erg simpel/vanzelfsprekend zijn. Maar hetgeen waarvan je denkt dat je het gaat vergeten, of nog een paar keer door moet nemen, kan je markeren of blz nummers opschrijven zodat je dat makkelijk in je hoofd kan stampen. Het helpt ook als je een aantal oefenexamens maakt. (volgens mij staan er ook een paar in dit boek, tenminste in mijn oude uitgave wel)

Als je eenmaal daar zit bij t CBR gewoon rustig blijven en die vragen beantwoorden, je krijgt tijd zat per vraag. En daarna nog ff praktijk doen natuurlijk. Voor je t weet rij je brommert. succes! :thumbup:
Dankjewel man, ga hem morgen bestellen.
MikeR
Pro tuner
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project

Ongelezen bericht door MikeR »

Op kickasstorrents staat zo'n oefenprogramma, heeft mij erg goed geholpen en ook in 1 keer gehaald zo.
Moet je op die site maar even naar Brommer theorie zoeken.
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
Jellepeute
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme

Ongelezen bericht door Jellepeute »

oefenexamens zijn idd erg handig. dat heeft mij in ieder geval erg geholpen.
kaj7kaj
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda SM X-Treme 2005 (verkocht)
Slomos a35 1990(verkocht)
Panda Classic
Senda' 07 (verkocht)
Gillera Citta Eco 2001 (verkocht)
Senda nr3

Ongelezen bericht door kaj7kaj »

wut betalen voor een theorieboek :blink:

gewoon n stuk of 3 van de bibliotheek meenemen (boekjes verschillen heel erg kwa inhoud dus gewoon alle 3 bekijken)
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens :think:
Hondamx
Banden plakker
Vervoersmiddel: Honda crf 250
Yamaha dt 50 r
Yamaha DT50 r
Yamaha DT50 r

Ongelezen bericht door Hondamx »

Ik was gewoon naar de rijschool gegaan en die leende me het theorieboek en de cd gratis en ik kreeg ook nog gratis theorie lessen en slaagde in 1x
2 wheels, 1 engine, 0 limits!!!
w4rning
Banden plakker

Oreo schreef:Het boek van de ANWB is duidelijk en compleet, en heeft mij erg geholpen had m binnen 1 keer gehaald. Hier heb je een linkje, kost helemaal niet zoveel ook :) http://www.bol.com/nl/p/rijbewijs-am-vo ... 009896509/

Ik heb vandaag dit boek binnen gekregen, best wel veel qua inhoud :)
Ik ga leren met mijn oudere nicht want ze heeft laatst haar autotheorie gehaald dus dan is de stof nog vers. :D
rx50
Derbi fan
Vervoersmiddel: Aprilia RS 50

Ongelezen bericht door rx50 »

Gewoon van de bieb halen, die van vekabest is ook erg goed net als anwb alhoewel dat iets minder uitgebreid is.
onderschat het examen niet max 6 fout uit 50 is best streng en kijk tijdens het examen erg.goed naar de plaatjes die je krijgt ivm instinkers...

Succes
Plaats reactie