Ik heb sinds kort een tweedehandse Derbi en er moeten nog wat dingen opgezet worden/ vervangen worden.
Een lijst van wat ik nog nodig heb:
-Achter en voorband
-Achterlicht (liefst met knipperlicht erin). Mag met kentekenplaathouder aangezien het nu een houten plankje is.

-Knipperlicht voor
-Verplichte spiegel links
-Kickstarter (liefst origineel)
-Slot (Geen remschijfslot maar een slot waarmee ik mijn brommer om een paal of iets dergelijks kan vast leggen).
-Een mooie crosshelm die bij mijn Derbi past.
-Van die dingen waar ik de naam niet van weet maar de koplamp vast zet en om de vering heen zitten. Als iemand weet hoe die dingen heten hoor ik het graag.
Ik wil graag adviezen en tips wat ik erop moet zetten en wat er mooi bij past.
Achterlicht ga ik vervangen omdat hij niet helemaal 100% meer brand en het remlicht niet doet, ik denk dat dat aan het achterlicht ligt en niet aan de bedrading of iets (verbeter me als ik verkeerd zit).
Ik ga de Michelin Pilot streets bestellen bij jos dijkman omdat ze daar naar mijn mening vrij goedkoop zijn alleen ik heb ook nog de bovenstaande dingen nodig maar kan bijvoorbeeld het achterlicht niet vinden en ik bestel het graag in 1 pakket. Weet iemand een goede site waar ik dit hele lijstje of misschien 2 site's: josdijkman en ..... waar ik het lijstje kan bestellen omdat er ook nog verzendkosten overheen komen.
Wat foto's: