Derbi afvoeren DRD

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Rhandy
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda drd racing sm50

Derbi afvoeren DRD

Ongelezen bericht door Rhandy »

Goedenavond, ik had een vraagje.

ik heb nu een Derbi drd Racing uit 2011 en loopt nu ongeveer 75km. Helemaal origineel alleen ontgrenst.
maar er staan zoveel rollerbanken tegenwoordig :wall:
ik wil graag een yasuni cross hm carbon kopen maar dan gaat hij veel harder lopen en dat wil ik juist niet, ik wil hem rond de 60 laten lopen en dat hij snel optrekt. Hoe doe ik dit?

Groetjes.
Rikk-
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 85 2011 (verkocht), Husqvarna SM 125 2007 (verkocht)

Re: Derbi afvoeren DRD

Ongelezen bericht door Rikk- »

als je zachter wilt gaan moet je inderdaad geen yasuni cross hm kopen :D dan loopt hij al gauw 85/90. En die uitlaat begrenzen is ook niet bepaald een optie. Om hem 60 te laten lopen moet je dus de originele uitlaat erop leggen met prop en evt. kleiner voortandwiel. Wat is je twv nu?
Afbeelding
Derbi-DRD-Oss
Pro tuner
Vervoersmiddel: Kia Cerato 2.0 16V Sport,
Derbi SM DRD Racing 07

Ongelezen bericht door Derbi-DRD-Oss »

75 of 60 maakt niets uit met de rollerbank je krijgt wok van af 54 op de rollerbank dus als je gepakt word ben je sws de lul !
Rhandy
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda drd racing sm50

Ongelezen bericht door Rhandy »

Rikk- schreef:als je zachter wilt gaan moet je inderdaad geen yasuni cross hm kopen :D dan loopt hij al gauw 85/90. En die uitlaat begrenzen is ook niet bepaald een optie. Om hem 60 te laten lopen moet je dus de originele uitlaat erop leggen met prop en evt. kleiner voortandwiel. Wat is je twv nu?
Nu 13 53. alleen persoonlijk vind ik het geluid van originele uitlaat echt bagger :emo: Kan ik bijvoorbeeld geen prop erin lassen op een Yasuni cross?
Rikk-
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 85 2011 (verkocht), Husqvarna SM 125 2007 (verkocht)

Ongelezen bericht door Rikk- »

Prop in zo'n hoogtoerige uitlaat als een yasuni cross rijd niet fijn. Als je dan persee een andere uitlaat wilt voor beter geluid zou je een leovince V6 kunnen kopen, prop erin lassen en dan 12-53 of met 13 gaat misschien ook nog wel.
Afbeelding
crosserke
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi SDR

Ongelezen bericht door crosserke »

leovince v6 is idd een top uitlaat ! :happy:
Joram schreef:Ohja, belgen :emo:

Gewoon gas op die lolly dan.
Plaats reactie