Radiateur Hitte sensor (kabeltje)
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Aprillia Sx
Radiateur Hitte sensor (kabeltje)
Hi ,,
ik heb geen draadje op dat sensortje zitten op me radiateur.. ik heb gezocht op internet maar ik heb geen iedee welke het is + waar die aangesloten moet worden (op de teller) heb een beetje rond geneust maar ben niet zo met elektronica. als iemand mij weet te helpen graag!
thx
ik heb geen draadje op dat sensortje zitten op me radiateur.. ik heb gezocht op internet maar ik heb geen iedee welke het is + waar die aangesloten moet worden (op de teller) heb een beetje rond geneust maar ben niet zo met elektronica. als iemand mij weet te helpen graag!
thx
MadCuzBad brah?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda Xtreme
Re: Radiateur Hitte sensor (kabeltje)
heb je een foto dan kan ik wel zeggen waar het over gaat
mvg mike
mvg mike
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2006
Zit de hitte sensor die naar je teller gaat niet vast boven op de cilinder kop? Of zeg ik dat nu verkeerd?
De sensor voor de teller zit aan de cilinderkop,die op de radiator is voor de koelvin.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Aprillia Sx
ik ben vergeten een foto te plaatsen... maar @Xtreme06 Die voor de koelvin ? is het erg als die mist? :O
MadCuzBad brah?
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD edition orange
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=16211
Misschien moet je ff kijken voor een elektroschema
gprrijder schreef:haha als ik het op deze manier lees veranderd allesAlfred schreef:gprrijder schreef:als je tunen noemt uitlaatpoorten breder maken heb ik fucking veel ervarng
Kan geen kwaad als die niet aangesloten is,aangezien de koelvin zelf ook overbodig isJerryyy schreef:ik ben vergeten een foto te plaatsen... maar @Xtreme06 Die voor de koelvin ? is het erg als die mist? :O

Niet alle Derbi's hebben die standaard dus het maakt geen reet uit.