hi zit er hier op df,iemand die al testgegevens heeft van bidalot88 kit. in combinatie met de bidalot88 uitlaat . het gaat mij om de gegevens van tandwielverhoudingen en prestaties qua trekracht en snelheid , graag meer info .. is het ook veel sneller als mhr 80 team enzovoorts
Gaat mij nu over de ervaringen. Van degene die genoeg geld hebben om.een set als bidalot. Te kunnen. Veroorloven!! en niet om de zinloze antwoorden. Van mensen die met b merken rondcrossen.. Heb de profielen. Bekeken. Van degene. Die antwoord. Hebben gegeven. Maar das allemaal. Rotzooi waar hun mee herrie. Maken
henridehaas schreef:Gaat mij nu over de ervaringen. Van degene die genoeg geld hebben om.een set als bidalot. Te kunnen. Veroorloven!! en niet om de zinloze antwoorden. Van mensen die met b merken rondcrossen.. Heb de profielen. Bekeken. Van degene. Die antwoord. Hebben gegeven. Maar das allemaal. Rotzooi waar hun mee herrie. Maken
Als je alles beter weet wat doe je dan op een forum?
Mijn blok loopt al 3 kwart jaar zowel bij mij als de nieuwe eigenaar, dus ga nou niet de stoere jongen met Bidalot uithangen
Een kapotte Derbi GPR Nude met kapot bidalot 88cc blok. Is voor sukkels.
Mclaren schreef:
DerbiFanaatje schreef:Heeft die ooit gereden?
Zal die ooit rijden dan?
Waar twee vechten, hebben twee schuld. In dit geval geldt dat voor jullie alle drie. Uitlokken is net zo irritant en onnodig als de reacties van de TS.
Joram schreef:
henridehaas schreef:Gaat mij nu over de ervaringen. Van degene die genoeg geld hebben om.een set als bidalot. Te kunnen. Veroorloven!! en niet om de zinloze antwoorden. Van mensen die met b merken rondcrossen.. Heb de profielen. Bekeken. Van degene. Die antwoord. Hebben gegeven. Maar das allemaal. Rotzooi waar hun mee herrie. Maken
Als je alles beter weet wat doe je dan op een forum?
Mijn blok loopt al 3 kwart jaar zowel bij mij als de nieuwe eigenaar, dus ga nou niet de stoere jongen met Bidalot uithangen
Jij zou toch beter moeten weten Joram
RYZLuc schreef:
Pieke schreef:Tot over een week!
Of je kan niet lezen, of je bent je geluk aan het beproeven. Hoe dan ook, vandaag zou ik geen staatslot kopen want erg veel mazzel heb je niet.