Ik heb sinds een tijdje een Derbi DRD Racing, na veel gedoe in het begin, werkt ie goed.
Ook heb ik een goede camera en vind ik het leuk om foto's te maken, dus hieronder een paar goede leuke foto's zonder filter

Hij liep eerst 80, maar ik kwam terecht op de rollerbank en had daar geluk, want om de een of andere reden ging ie niet harder dan 65. Ik heb hem nu teruggevoerd naar 70 (hij loopt iets harder maargoed) en er een eurobegrenzer opgezet.
Wat ik zelf heb gedaan:
-85 Stickers eraf gehaald
-Nieuwe kickstarter
-Blauwe velgen
-Blauw voorspatbord (zat een zwarte op)
-Eurobegrenzer erop
-Teruggevoerd naar 70 - 73
Wat ik nog wil doen:
-Dubbele RVS Dempers (Heb er nog eentje extra, dus waarom niet gebruiken

-De voorbocht zwart spuiten met hittebestendige lak, net als de topjes van de dempers (is mooier naar mijn mening)
-Crossfilter erop (een maatje van mij heeft dat ook en dat klinkt echt super vet!)
-Eventueel witte stickers op mijn voorspatbord
Ik zal binnenkort wat meer foto's maken. Morgen ga ik de voorbocht spuiten en in de loop van volgende week de dubbele dempers maken met een vriend van me. (Hij is pro lasser haha)

En een kort filmpje na een koude start met alles origineel.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KXhdxfhaNfo[/youtube]
------------------------------------------------------------------UPDATE!---------------------------------------------------------------------------
Vandaag het begin gemaakt! Samen met een vriend van me heb ik de dempers allebei zwarte topjes gegeven!
Waarschijnlijk volgende week ergens de dubbele demper maken! Ook zit ik er over te denken ipv van een crossfilter een twin air powerfilter erop te zetten, iemand ervaring daarmee? Ik wil nml een zwaarder geluid ipv dat hoge gepiep.
Ik ben erg blij met het eindresultaat, wat vinden jullie ervan?

------------------------------------------------------------------UPDATE!---------------------------------------------------------------------------
Na wat lang getreuzel hem toch maar naar M&H Parts gebracht in s'Hertogenbosch. Mijn electronica werkt namelijk niet naar behoren en ik ben niet slim genoeg om het zelf op te lossen. Hopelijk heb ik hem snel terug zodat ik de dubbele dempers erop kan maken!
------------------------------------------------------------------UPDATE!----------------------------------------------------------------------
Vrijdag de brommer terug gekregen en zondag aan de dubbele demper gewerkt. We hadden helaas geen tijd meer om hem ook daadwerkelijk vast te lassen! Ook heb ik de voorbocht zwart gespoten met hittebestendige lak!
Hier wat fotos:

En dit is hoe hij er nu tijdelijk uitziet. Tot we het vastlassen!

Deze week komen ergens mijn zelfgemaakte stickers binnen die ik op de achterbrug ga plakken

Vandaag de stickers binnen gehad die op mijn achterbrug nu zitten! Met het design voor de stickers op de achterkap ben ik nog bezig en daarvan upload ik morgen een schets!
Hier de fotoo

Zoals ik al zei, morgen upload ik ff een schetsje van de stickers voorop de achterkappen! (Binnen 2 weekjes af)
Hier het eerste schetsje van de sticker

De kwaliteit is zo slecht door tinypic. Ik werk namelijk in een Vector bestand, wat inhoud dat het dus zo groot of klein kan gemaakt worden, zonder kwaliteitsverlies. Zoals wel het geval is in Pixels (Pixels zitten in fotos)
Maar goed het is een schetsje, laat me weten wat jullie ervan vinden en voor interesse in eigen stickers kun je kijken bij de uiterlijk pagina en dan mijn bericht!
Vandaag weer even verder gewerkt aan het design, ik heb wat gespeeld met de kleuren, het contrast, het lettertype, de kleuren van het lettertype en ik heb het derbi logo gemaakt in vector! Dit is hoe het er momenteel uitziet (screenshot van het programma waarmee ik het allemaal design) Zelf vind ik dat ik al redelijk op weg ben, twijfel alleen aan de plek van het Derbi Logo en of de blauwe omlijning wel werkt rond '97'

Op of aanmerkingen? Ik hoor het graag!
------------------------------------------------------------------UPDATE!----------------------------------------------------------------------
Gisteren dan ook echt alles vast gelast! Alles ging goed en we waren binnen 2 uurtjes klaar.

Hier even wat foto's van hoe het er nu uitziet, en een filmpje van hoe die klinkt.
Ik heb een Crossfiltertje besteld en die komt morgen binnen als het goed is, zaterdag zet ik die erop en maak ik weer even een filmpje. Zodat je het verschil hoort etc. Oja, de stickers worden momenteel geprint en zijn binnen 1,5 weken klaar!
Het design zien jullie dan wel ^^ Ik geef binnen een week weer een update!

Zonder Crossfilter
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ubli1VKb ... e=youtu.be[/youtube]
(PS zet hem wel op 1080p voor het beste resultaat, de video is RAW, dat betekent zonder bewerkingen)
MET Crossfilter
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=se6DgjGS ... e=youtu.be[/youtube]
De stickers zitten erop! Interesse in dit soort stickers? Stuur een PM

Betere fotos komen binnenkort!
Hier nog wat foto's. Wat ik nog gedaan had was de kettingeleider zwart gespoten, nieuw voortandwiel & brommer verder ontgrensd en licht vertand. (top van 75 met 12/53)
Anyway hier de foto's

Na veel wikken en wegen, de brommer verkocht. Een heel mooie prijs voor gekregen en dit lekkertje rijdt nu ergens rond in Zeeland. Weggedaan wegens autorijbewijs. Inmiddels zijn we een tijdje verder en heb ik alweer een andere gekocht. Over deze maak ik nog wel een Gallery

Mijn nieuwe is een Derbi xTreme Special Edition uit 2014. Deze was gebruikt als 'Demo' dus heb ik deze voor een mooie prijs over kunnen nemen, met een jaartje garantie en alles! Ben van plan deze brommer toch wel te houden omdat ik het begon te missen. Auto rijden vind ik tof maar omdat ik nog geen auto kan betalen zelf en redelijk dichtbij op school zit is een brommer ideaal!