Post jij eens een foto van jou dan?Tino schreef:Post een een foto van je zelf DerbiMeisje!
Zie je, rare vraag hè?
Post jij eens een foto van jou dan?Tino schreef:Post een een foto van je zelf DerbiMeisje!
Ik geniet er toch elke keer weer van hoe heerlijk geniaal je bent Specna!Specna schreef:wil je zegge dat derbi meisje geen mooie meid is dan?JvS schreef:Als je mooie meiden wilt zien, moet je naar een ander forum
Wie zegt dat hij zegt dat zij geen mooi meisje is?Specna schreef:wil je zegge dat derbi meisje geen mooie meid is dan?JvS schreef:Als je mooie meiden wilt zien, moet je naar een ander forum
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Zal ongetwijfeld, maar is niet relevant. Als je ongepaste opmerkingen richting dames wil maken, betaal je maar 1,20 per minuut of maak je een Tinder profiel. Een Derbi forum is daarvoor niet de juiste plek.Specna schreef:wil je zegge dat derbi meisje geen mooie meid is dan?JvS schreef:Als je mooie meiden wilt zien, moet je naar een ander forum
Pieke schreef: Ik hou van tieten
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
basserd schreef:JAAAAA gezellig manblackidentity schreef:Daten?
zo, stoere jongen ben je! Ga jij maar een avondje je frustraties afreageren met een doos tissues en wat Belgom. Op die manier glimt je dop ook nog mooi na afloopTino schreef:Haha waarom gaat iedereen er meteen serieus op in?
Hier een foto van mij, omdat jullie dat zo graag wilden:
owja en als er een slim iemand is word het niveau weer omhoog getrokkenroyvi schreef:Valt wel mee, ik ben moeilijk slim namelijk.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Jij wordt hier ook alleen maar geaccepteerd omdat je Kate Upton als profielfoto hebt.gprrijder schreef:owja en als er een slim iemand is word het niveau weer omhoog getrokkenroyvi schreef:Valt wel mee, ik ben moeilijk slim namelijk.![]()
jij bent echt slim
Ik ook.royvi schreef:Valt wel mee, ik ben moeilijk slim namelijk.
zag je al geilen op d'r facebook inderdaad ouwe snoeperdJoram schreef:Er staat al heel lang een foto van Marijke in dit of het andere chat topic![]()
Owja, en ik ken d'r persoonlijk en ze is geen lillik mokkel ofso![]()
*nee ik ga geen foto's posten, je gaat maar zoeken of gtfo.
basserd schreef:JAAAAA gezellig manblackidentity schreef:Daten?