Koop gewoon dreumex (garage zeep) om je handen mee te wassen.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Inderdaad, heb hier ook garagezeep staan, direct je smerigste klauwen brandschoon.Jasper schreef:Bison, veels te dure rotzooi.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Dreumex, veels te dure rotzooi.Jasper schreef:Bison, veels te dure rotzooi.
Exclusiva is een of ander huismerk, scheelt een keer de de prijs. Hebben wij altijd op het werk, maar daar gaan dan ook heel wat potten door op jaarbasis.Jasper schreef:Geen idee wat je daar in de winkel voor betaald. Neem het gratis van mijn werk mee.
Heb hier nog een pot of 10 staan. Gebruik er 1 per jaar. Alle potten die geleverd worden met een scheurtje wat niet geschikt is voor de verkoop neem ik mee. Omdat het anders weggegooid wordt.
Noemde het maar als voorbeeld, daarom staat er tussen haakjes garage zeep tussen.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Joram schreef:Jij krijgt nat spul van je buurman?
Dat maakt het ook echt extra fout.DaanS schreef: Ik krijg van mijn buurman altijd gratis van dat spul, natte. Mag ik zoveel hebben als ik wil hihihi
gefeliciteerdJasper schreef:Gister contract getekend bij mijn nieuwe werkgever en vandaag ontslag brief ingediend.
Half april beginnen
Sweeeet, Foot locker?Mclaren schreef:Nieuw paartje schoenen.![]()
Mijn eerste paartje Lebron´s.