hallo Derbiforumers
Ik heb vorige week mijn rijbewijs behaalt. hiervoor heb ik al wat rondgekeken op dit forum.
laat ik mij een voorstellen. ik ben bas 16 jaar kom uit huizen. en doe een opeiding horeca. genoeg over mezelf.
vandaag getourt!
fotoo's
en nog wat foto's van mijn derbi
Vandaag even gereden
Laatst gewijzigd door basieeee op di 11 feb 2014, 21:49, 3 keer totaal gewijzigd.
heey welkom op het forum, gele extreme zie ik niet vaak op het forum.
hij is nog redelijk vanille, je plastic kentekenplaathouder eraf halen en zelf kenteken ophangplaatje maken.
Velglint naar keuze en een nette uitlaat als je eraan toe bent, knipperlichten eraf.
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
als ik optrek stottert hij ofzoo weet een van jullie wat dit is als ik eenmaal op toeren ben dan gaat het goed maar als ik weer schakel dan stottert hij weer.?
kan aan je afstelling liggen, heb je iets veranderd aan de brommer waarna dit gebeurde? of had die dit al toen je hem kocht? als dat het geval is moet je hem afstellen.
is het dat niet, dan is er iets anders aan de hand. bv je luchtfilter is smerig waardoor die niet voldoende lucht krijgt.
mototje schreef:kan aan je afstelling liggen, heb je iets veranderd aan de brommer waarna dit gebeurde? of had die dit al toen je hem kocht? als dat het geval is moet je hem afstellen.
is het dat niet, dan is er iets anders aan de hand. bv je luchtfilter is smerig waardoor die niet voldoende lucht krijgt.
nee alleen stationair gezet . ik ga dinsdag bij mn luchtfilter kijken