Het is inderdaad gewoon een enorm raar verhaal. Het zou eerder breken dan zo enorm buigen, maar uberhaupt breken of buigen is enorm vreemd aangezien er dan wel heel veel kracht op moet hebben gestaan, en dat direct na een revisatie terwijl hij hem alleen maar aankickte.
ik kickte eerst en dan probeerde ik de brommer aan te lopen in 1ste maar het achterwiel blokkeerde ineens :p dus er moet hoe dan ook iets gebeurt zijn en het kan niet dat piston tegen kop geslagen heeft want dat ging hij ook gedaan hebben als ik kickte toch ?
dit ziet eruit als een metrakit krukas in, een drijfstang is gehard en dus heel taai maar ook bros, dus hij zou nooit zo buigen hij zou dan breken, tenzei je hem warmstookt, en aangezien je hem niet warmstookt na een revicie om even je drijfstang krom te buigen.
is een top racing asje :p en ik heb alles bestelt zelf en bij dealer gebracht en ht is een nieuwe krukas dat zie je genoeg :p ik heb dus ook geen idee hoe dit kan
ja ben naar dealer geweest die zegt dat men zuiger tegen kop is gekomen en het dus mijn schuld is nu zit er niks van speling op en de krukas zelf is recht
Tja,als jij zegt dat er aan de cilinder en zuiger enz niets is dan zal het wel zo niet zijn.Mss eens een mailtje met foto sturen naar de webshop of persoon waar je de krukas gekocht hebt
geen krasje te zien aan zuiger of cilinder en ook niet aan bougie of wat dan ook daarom snap ik het dus ook niet er zat wel heel veel benzine in het carter rondom krukas maar dat kan de arm niet doen buigen door compressie toch ?
Zo'n "krukasarm" heet een drijfstang btw.
En ik zou contact opnemen met Top Racing, of waar je hem gekocht hebt. Want dit zou onder geen enkele voorwaarde moeten kunnen. Zelfs niet met een gigantische vastloper. Ik heb foto's gezien waarbij de drijfstang dwars door het carter kwam zetten, en zelfs die waren niet zo krom.
No cams, No valves, No problems...
Te koop: ~Nieuwe Doppler Vortex Zuiger en Pakkingset (NT)
~Olietankje
als de dealer die heeft besteld en de cilinder en krukas heeft gemonteerd moet hij nu maar zorgen dat je brommer terug werkt,
als je naar een dealer gaat om een krukas of cilinder of beide te laten monteren is het ook de bedoeling dat je brommer werkt
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop