Ik heb gister deze pracht brommer gekocht

Vind hem ook erg zwartdebeste95 schreef:Wat een zwart ding. Ik zou zeggen hier en daar wat rode highlights zoals hierboven idd al genoemd. Rood velglint wordt sowieso ziek. Kentekenhouder verkleinen en achterlicht met ingebouwde RAW ben ik het ook mee eens.
Vind hem ook erg zwartdoerak schreef:debeste95 schreef:Wat een zwart ding. Ik zou zeggen hier en daar wat rode highlights zoals hierboven idd al genoemd. Rood velglint wordt sowieso ziek. Kentekenhouder verkleinen en achterlicht met ingebouwde RAW ben ik het ook mee eens.
mmmh thx man !!!debeste95 schreef:Ben zelf ook nog redelijk groentje hoor haha. Maar terugschakelen gaat gewoon zelfde als opschakelen. Koppeling in, gas terug, schakelpook omlaag, Terug koppeling en gas gelijktijdig over laten komen. Alleen terugschakelen als je afremt anders maakt je blok ineens heel veel toeren.
Als je stilstaat heb je, neem ik aan, je koppeling al vast. Dan kan je zeker gewoon naar z'n 1 schakelen (Niet in 1 keer, gewoon koppeling inhouden en 5 klikjes naar beneden dus). Koppeling in gedrukt houden uiteraard als je nog stilstaat tenzij je hem in z'n vrij zet. Als je een stoplicht of zo nadert en afremt schakel ik persoonlijk gewoon geleidelijk terug tijdens het afremmen tot z'n 1 en zet hem, als ik stilsta, in z'n vrij.
Neem er geen vergif op in dat wat ik zeg klopt, rijd nu pas een paar daagjes echt goede kilometers en krijg het schakelen ook nu pas onder de knie. Gewoon veel rijden en blijven oefenen, je voelt het vanzelf wel als je het behoorlijk verkeerd doet
haha ja inderdaad moet je maar verhuizen hedebeste95 schreef:Jammer dat Purmerend zo'n rot end van Apeldoorn is anders hadden we wel even een keertje mooi samen kunnen toeren haha