aantal kilometers op teller maakt niets uit, mag ook de binnenkant zijn.
Stuur mij een PB als je nog 1 hebt.
care, je hebt toch een flut frame met balhoofden die afbreken.derbi-ftw schreef:Nee dan heb ik dat leleke Rieju merk teken op mijn teller
Mijn Derbi frame en balhoofd breekt niet af...stinos schreef:care, je hebt toch een flut frame met balhoofden die afbreken.derbi-ftw schreef:Nee dan heb ik dat leleke Rieju merk teken op mijn teller
Filmpjes zeggen meer dan 1000 woorden :') [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u9D7tQyTqNo[/youtube]derbi-ftw schreef:Mijn Derbi frame en balhoofd breekt niet af...stinos schreef:care, je hebt toch een flut frame met balhoofden die afbreken.derbi-ftw schreef:Nee dan heb ik dat leleke Rieju merk teken op mijn teller
vanwaar de opmerking?
graag Ot weer.
Ik probeer je te helpen met die teller en dan ga je rieju een beetje belachelijk lopen maken... niet dat ik rieju rij maar 't schoot mij in 't verkeerde keelgatderbi-ftw schreef:Mijn Derbi frame en balhoofd breekt niet af...
vanwaar de opmerking?
Ik heb geen DRD Pro? en je opmerking slaat nergens op, een Rieju balhoofd kan ook breken, een Honda CBR600 balhoofd kan ook breken, jou opmerkingen zijn gewoon stront, VERDER GA IK ER NIET VERDER IN DISCUSSIE.
Haha over dom gesproken :') Meneer maakt een tekoop GEVRAAGD topic aan.. dan kun je verwachten om een alternatief of andere hulp aangeboden te krijgen. Bovendien noem je piotr ook dom:derbi-ftw schreef:Stinos ik noem alleen jou dom. en stinos ik hoef zeker jou hulp niet, nooit gewilt.
@gas derop, ik zoek een Derbi km/toerenteller OF Derbi plaatje van de toerenteller.
''rieju spullen gaan altijd sneller'' Het gaat hier om een km teller... ik zie het logica van jou antwoord er niet in lol.
''je kan beter een Rieju/Mh teller pakken, wordt je Derbi supermoto kwalitatief nog een beetje opgeschroeft''
jij bent echt dom... ik rij toch ook 120 km/u met een Derbi frame?
Alleen gpr en een pro gebruiken aluminium, verder is alles staal.PiotrSmx schreef:Je kunt gewoon een Rieju/Mh teller pakken, wordt je Derbi supermoto kwalitatief nog een beetje opgeschroeft. Rieju frames scheuren/breken niet aan gezien ze van staal zijn en je kunt er gewoon met 80 mee op een auto knallen en nog zijn ze niet krom(ervaring), doe dat maar eens na met je aluminium Derbi'tje. Je moet het zelf maar weten. Je kunt ook de teller openschroeven en een derbi sticker over dat logo plakken...
Ik respecteer 't best, maar vindt t niet netjes.. Mijn opmerking was misschien ook niet helemaal geplaatst. Maar zo reageren met bepaalde opmerkingen vind ik niet kunnen.Jasper schreef:Alleen gpr en een pro gebruiken aluminium, verder is alles staal.PiotrSmx schreef:Je kunt gewoon een Rieju/Mh teller pakken, wordt je Derbi supermoto kwalitatief nog een beetje opgeschroeft. Rieju frames scheuren/breken niet aan gezien ze van staal zijn en je kunt er gewoon met 80 mee op een auto knallen en nog zijn ze niet krom(ervaring), doe dat maar eens na met je aluminium Derbi'tje. Je moet het zelf maar weten. Je kunt ook de teller openschroeven en een derbi sticker over dat logo plakken...
En een maatje van me heeft een gescheurd MH frame liggen, dus ik zou maar niet te snel wat roepen. De dempers van Rieju waren zeker ook van super kwaliteit dat je voor een motordemper had gekozen Piotr?
Verder slaan die opmerkingen nergens op naar elkaar, hij vraagt om een derbi teller en niet van rieju of wat dan ook. Dus als die zegt dat die dat niet wilt respecteer dat.