Je zal moeten proberen.
Kijk eens tussen deze merken: Oakley, Smith Optics, foxx, scott en Oneal.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Ja vind hem dus ook ergArjandevries schreef:die helm is echt![]()
wat is je budget voor een crossbril?
Nou ik weet dus niets van crossbrillen, dus dacht misschien zijn er brillen waar geen wisselbare lensen in zitten, of die niet met normale bril gedragen konden worden of die niet in deze helm zouden passenRallyking schreef:Dat weten mensen ook echt![]()
Je zal moeten proberen.
Kijk eens tussen deze merken: Oakley, Smith Optics, foxx, scott en Oneal.
drdproking schreef:wat zijn naft?
als je wil dat de meeste je laatste zin verstaan typ hem dan in het ANXrace_supermotard schreef:Nu we toch over die brille bezeg zijn, zit der veel verschil tussen een mx en skibril ?en dak sebiet da nie als iemand zen onderschrift zie staan he
©©©©©
skibril is bij mijn weten bedoeld om koude , sneeuw en UV stralen bij je ogen weg te houden en je gezicht deels warm te houden.Xrace_supermotard schreef:Ahja, dat is hier internationaal terrein, juist![]()
En ik hoopte op iets meer technische informatie dan dat
google is je beste vriend als je iets niet weet.Xrace_supermotard schreef:ah, ok das duidelijk genoegkheb me altijd afgevraagd wat het verschil was
Ik heb een Oakley, en daar is de lens niet vervangbaar.Daan22 schreef:alle crossbrillen hebben een vervangbare lens
een skibril misschien?Rallyking schreef:Ik heb een Oakley, en daar is de lens niet vervangbaar.Daan22 schreef:alle crossbrillen hebben een vervangbare lens
ik heb een scott recoil, daarvan is de lens wel vervangbaar, oakley meestal ook, dus zal wel een ski bril ofzo zijnDaan22 schreef:een skibril misschien?Rallyking schreef:Ik heb een Oakley, en daar is de lens niet vervangbaar.Daan22 schreef:alle crossbrillen hebben een vervangbare lens
want de lens van een crossbril is snel versleten en dan kan je je hele bril weg gooien , klopt niet
Heb net gekeken en het kan wel iddDaan22 schreef:een skibril misschien?Rallyking schreef:Ik heb een Oakley, en daar is de lens niet vervangbaar.Daan22 schreef:alle crossbrillen hebben een vervangbare lens
want de lens van een crossbril is snel versleten en dan kan je je hele bril weg gooien , klopt niet