Sommige van jullie kennen mij al, maar laat ik mij maar toch eerst even voorstellen. ik ben chun-ho lam, 18jaar oud. heb inmiddels in de afgelopen 2 jaar al meer dan 15-16 brommers gehad, vele projecten zijn onafgemaakt en verkocht in onderdelen mijn vorige project was een Aprilia rs my die heb ik wel volledig afgemaakt. en nu wil ik deze project ook helemaal afmaken.

1- Malaguti Phantom F12
2- DERBI GPR 2007
3- SKYTEAM PBR
4- DERBI GPR 2005
5- Peugeot jetforce
6- Aprilia RS 2008
7- Derbi GPR 2005
8- Gilera SMT 2004
9- DERBI GPR 2005
10- DERBI DRD PRO 2007 Blauw
11- Aprilia RS NM 2002
12- Aprilia RS NM 2003
13- Yamaha TZR 2006
14- DERBI DRD PRO 2006 Zwart
15- Aprilia RS 2006
16- NU Derbi DRD 2003
Nouja ooit zal ik wel wat fotos van die vorige brommers neer zetten maar das nu niet zo boeiend..
Het begon hiermee

Toen het frame maar eens afgebeten ( deels )

En toen wou ik Spaak velgen..

toen zat de mhr team 80 nog erop maar dies inmiddels al verkocht helaaaas..
http://www.youtube.com/watch?v=f3pbVfM_TRo
En toen wou ik andere remschijven..

DRD 2003 zadel gevonden op marktplaats.nl, die MK SP uitlaat samen met een vriend opgeknapt, was een cadeautje van hem naar mij, ( niet het opknappen maar de uitlaat )

En Toen nog meer kappen

2x Micheling pilot sportys, wou eerst dunlop slicks maarja wil eigenlijk wel ermee op straat te kunnen rijden zonder dat popo´s elke keer naar me banden lopen te kijken

2de drd 300mm remschijf

Lekke keeringen eruit gehaald, de binnenpoten worden opnieuw verchroomt + gericht 1tje heeft een kleine slag naar binnen

De lagers die heeeel lastig eruit te halen waren,

Hele puzzel dat nog inelkaar gezet moet worden, maar eerst word het blok gestraalt / gecoat door derbi-yzf
Het leuke van mijn derbi senda is... dat hij een balans as heeft

van derbi velgen naar excel velgen

van deze veer

Naar dit

kleine update...
rito asje van yannick binnen uit belgie

tevens zijn stage6 temp/toeren meter die van alles mist maar ik heb toch de kabels weer netjes kunnen maken.

en nieuwe stickers..tevens heb ik die SCR sticker nog in mijn kamer gevonden die op mijn achterspatter komt 8)

nog een update.
2de drd limited voorvork

protaper stuur

28mm klemme

polini evo lagers

wat nieuwe plastic / pakkingsetje

my god...de voorvelg is af.....

blazen zonder wiele

Groeten,
Chun