Perfect voor je brommer, met een beetje laswerk uiteraard:
Zoals je in de video ziet kan het blok nog 5-10cm omlaag als je de originele bloksteunen vooraan weghaalt waardoor de bougie niet meer tegen de tank aankomt en met geluk hoeft zelfs de middenbalk niet afgezaagd moeten worden omdat de uitlaatdinges van de cilinder tegen de middenbalk nu zit.
![Afbeelding](http://i1050.photobucket.com/albums/s413/kristian-m/IMG_4966.jpg)
![Afbeelding](http://i1050.photobucket.com/albums/s413/kristian-m/IMG_4967.jpg)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GBf6XfftB3c[/youtube]
Al zou ik het zelf natuurlijk wel doen ter versterking . Hij past trouwens wel beter dan ik had verwacht, dit is de eerste keer dat ik hem ff erin leg.
De ketting loopt in deze positie ook al redelijk in lijn dusja... tis een kwestie van passen en shit.
Als je mig kan lassen dan is 't niet echt moeilijk om het zelf te doen..
(heb eventueel ook 2 CR achterbruggen waarvan je een kan bijkopen, gezien ik betwijfel dat de originele achterbrug het lang volhoudt)
Zitten 2 cilinders bij, eentje met een nicasil wand welke een nieuwe wand nodig heeft en nog een met een cilinderbus (sleeve) welke een nieuwe sleeve nodig heeft, die cilinder is verder goed.
Geen speling op bigend.
Kickstartpedaal en ontstekingsdeksel zijn niet afgebeeld, zitten er wel bij.
Je krijgt er gratis een motorsteun bij.
Blok is van 1989.
Ligt niet in de weg, dus kom niet met onzinbiedingen aan.
Voor een goed bod mag hij weg.
Uit voorzorg om spambots te mijden, kan je me mailen op het adres dat bij de advertentie is weergegeven.
Marktplaats advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/ond ... mympSeller" onclick="window.open(this.href);return false;
zoektermen:
cr 125 cr125 125cc cc honda crosser enduro motorblok blok versnellingsbak koppeling cilinder sleeve aluminium nicaseal compleet ontsteking spoelen grondplaat carters keihin carburateur