Ben van belgie & wat bedoel je ? dat daar std 11 is ? gewoon als ik me brommer trug heb eens tellen dan weet ik het direct pff...
moet je dan opnieuw afstellen na het vervangen van een tandwiel ?
ohh ja is juist.. mijn brommer heeft luxemburgse papieren dus is dat dan 11 - 53 ?
& voor me vtw te veranderen hoef ik me achterwiel er tog niet af te halen of wel ? :O
TWV Leovince v6
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Re: TWV Leovince v6
standaard is je vertanding 11-53Brent schreef:Ben van belgie & wat bedoel je ? dat daar std 11 is ? gewoon als ik me brommer trug heb eens tellen dan weet ik het direct pff...
moet je dan opnieuw afstellen na het vervangen van een tandwiel ?
ohh ja is juist.. mijn brommer heeft luxemburgse papieren dus is dat dan 11 - 53 ?
& voor me vtw te veranderen hoef ik me achterwiel er tog niet af te halen of wel ? :O
nee je hoeft niet opnieuw af te stellen
Achterwiel hoeft er niet uit nee maar is vaak wel fijn als je de ketting wat minder strak zet door je wiel wat naar voren te zetten.

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 2008 airsal 80
Juist Setje gaan halen Nieuwe ketting & nieuwe twv 13 - 53 strx ff sleutelen
Dankje voor de reacties allemaal

-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme
Quad Polaris 110cc
Mijn reactie niet gelezen? Je hebt een Ot blok... standaard 14-53 ... Derbi heeft vanaf 2006 het nieuw type blok. Jij hebt dus nog een oud type blok. In het oud type blok liggen de versnellingsbak tandwielen anders waardoor je standaard 14-53 hebt.Brent schreef:Juist Setje gaan halen Nieuwe ketting & nieuwe twv 13 - 53 strx ff sleutelen
Volgens mij gaat 13-53 dus echt niet leuk rijden. Als je hiervoor 14 had ga je nu trager en overtoeren maken....

Derbi Senda X-treme 2008 blauw 

Drd vsb gezocht (zwart/blauw)

Drd vsb gezocht (zwart/blauw)
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 2008 airsal 80
13 gaat beter nu, had tog 11-53... rijd nu 85 km/u op tellerstef schreef:Mijn reactie niet gelezen? Je hebt een Ot blok... standaard 14-53 ... Derbi heeft vanaf 2006 het nieuw type blok. Jij hebt dus nog een oud type blok. In het oud type blok liggen de versnellingsbak tandwielen anders waardoor je standaard 14-53 hebt.Brent schreef:Juist Setje gaan halen Nieuwe ketting & nieuwe twv 13 - 53 strx ff sleutelen
Volgens mij gaat 13-53 dus echt niet leuk rijden. Als je hiervoor 14 had ga je nu trager en overtoeren maken....
dit mag close
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda sdr 2005
Hoi,
Ik heb een vraagje ik heb een derbi senda 2005, ik heb nu vertanding 11/53 erop liggen en loopt ongeveer 80/85 km/h ik wil dat hij iets sneller loopt en niet inleverd op trekkracht welke vertanding kan ik dan het best gebruiken?
Bvd
Ik heb een vraagje ik heb een derbi senda 2005, ik heb nu vertanding 11/53 erop liggen en loopt ongeveer 80/85 km/h ik wil dat hij iets sneller loopt en niet inleverd op trekkracht welke vertanding kan ik dan het best gebruiken?

Bvd
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Extreme special edition
Als je je vertanding aanpast ga je altijd een van de 2 inleveren. Dus of je trekkracht of je topsnelheid.