ik doe het zelden hoor vollebak open met koud blok
JvS schreef:DRD 85 J-Man schreef:ja dat doe ik altijd, en schakelen zonder koppeling, en natuurlijk 45 in zijn 2 rijden.![]()
ik doe het zelden hoor vollebak open met koud blokjouw brommer is snel kapotDRD 85 J-Man schreef:even gauw een update, ik heb 102 gehaald met een koud blok, moet net aan 105 kunnen halen als het blokje goed warm is.
Erg tevreden met de snelheid en dat ik eindelijk de 100 heb kunnen halen met standaard 50cc
over paar maanden wil ik hem winterklaar gaan maken en dan jammer genoeg met het OV naar school.
De lol is even van het brommer rijden af door het weer, maar ik hoop in de lente weer zin te krijgen in meetings en lekker toeren![]()
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
50cc standaard volledig ontgrensd, vtw 14, en scr corse hm chroom (bovenlangs)jony schreef:Maar goed ook.
Wat is je set up nu?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Ik snap het wel, behalve dat rijden niet. Waarom vind je het rijden minder leuk?DRD 85 J-Man schreef: en het brommer rijden wordt er ook niet leuker op.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.