Wat waar en hoe krijg/maak ik die spotjes voor vervanging van mn koplamp, er zijn vast mensen op dit forum die een crosskap hebben, hoe hebben jullie je voorlicht vervangen?, ik lees heel vaak over spotjes maar die kan ik niet vinden op google..
Heel graag reacties want ik sta te popelen om die crosskap vast te maken
bij josdijkman heb je nog spots, die gewoon aan je voorvork monteren en je crosskap met tywraps aan je voorvork hangen, tenzij je een crossvork hebt steken waar die past
jullie zijn geweldig! , de link die chasin gaf is dat de goede spot? gewoon de kabels van mn huidige lamp aan due bevestigen?, af strippen en eromheen draaien toch?
dat spotje op josdijkman is die wel sterk genoeg voor als ik de bedrading van mijn huidige koplamp erop aansluit? datie niet doorbrand of iets dergelijks?
Gentjuh schreef:dat spotje op josdijkman is die wel sterk genoeg voor als ik de bedrading van mijn huidige koplamp erop aansluit? datie niet doorbrand of iets dergelijks?
die is goed
derbi is 12v
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
zou je me een plezier willen doen? na afloop hier even een foto plaatsen van hoe het er uitziet en verhaaltje met hoe het bevalt?
en nog een algemene vraag aansluitend op dit topic: is een groot & stadslicht niet verplicht? (Sorry voor de domme vraag)
als in, moet je dan niet 2 verschillende spots?