haha ze zouden willen dat ze 19,6 pk haddenDaan schreef:Ga maar eens een rondje rijden danWil ik wel weten of het tegenvalt
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Natuurlijk zal het voor mij zo hard gaan dat ik er nachtmerries van krijg, maar ik bedoel, naar wat hij allemaal aangepast heeft verwachtte ik toch wel hoger.Daan schreef:Ga maar eens een rondje rijden danWil ik wel weten of het tegenvalt
dan moet ik nt blok kopenBoeki schreef:Natuurlijk zal het voor mij zo hard gaan dat ik er nachtmerries van krijg, maar ik bedoel, naar wat hij allemaal aangepast heeft verwachtte ik toch wel hoger.Daan schreef:Ga maar eens een rondje rijden danWil ik wel weten of het tegenvalt
Maar nee, ik zal het van ze levensdagen niet halen inderdaad.
r3 zit klein haarscheurtje in maar dat schilt geen pk's, polini blauw was op dus zitten nu verkeerde membraamplaten inRemylimited schreef:zou je er niet meer uithalen met een andere uitlaat of is de r3 gewoon goed?
Oke, nieuwe membraanplaatjes al binnen?nappie schreef:morgen weer boeken op de testbank
Misschien ben ik er morgen ook, om m'n krukas op te halen! Hoe laat ben je er?nappie schreef:morgen weer boeken op de testbank
ja als het goed is zijn die al binnenDick schreef:Oke, nieuwe membraanplaatjes al binnen?nappie schreef:morgen weer boeken op de testbank
Kom je op konningedag 's morgens ook naar Ederveen?
s' avonds ben ik er, andere membraanplaatjes monteren. squish lager zetten naar o,6. ontsteking controleren of die nog goed staat en cilinder nog iets aanpassenBoeki schreef:Misschien ben ik er morgen ook, om m'n krukas op te halen! Hoe laat ben je er?nappie schreef:morgen weer boeken op de testbank