Ik zal maar vanaf het begin beginnen: volledig origineel liep mijn derbi drd racing slechts 43 km/u en wilde niet door trekken, terwijl ik hier leesde dat sommigen +55 haalden volledig ori. na een tijdje heb ik dan maar besloten om mijn prop eruit te halen en grotere spoeier te steken en toen reed hij 55 en heel af en toe trok hij door tot 63 na 5 minuten lang stotteren

Nu heb ik onlangs een LeoVince V6 erop gezet (bovenlangs) en moest hij weer worden afgesteld, dus heb ik besloten om naar de lokale crosszaak te gaan en hem daar te laten afstellen. toen ik daar aankwam werd mij verteld dat hij lekte waar de uitlaat aansluit op de cilinder... Hij staat nu al meer als een week bij de cross zaak en er werd mij vandaag verteld dat hij nog steeds stotterde en dat het nog wat langer zou duren. zij hadden al eerder derbi's afgesteld en dat duurde maar een uurtje, terwijl ze aan die van mij nu al meer dan 4 uur bezig zijn... dit zou zoiezo al meer dan 100 euro

Is er misschien iets anders aan de hand met mijn blok of is het gewoon een beun blok?

Gr