wij kunnen ideeën geven maar dan nog moet je je eigen gedacht doen, het is tenslotte jouw brommer en jij moet ermee langs de wijfies rijdenreinier321 schreef:jullie hebben goede ideeen en ik wil weten welke mogelijkheden dr zijn
mvg
Two tone is wel heel mooi maar vind je het het waard het is erg duur je kan net zo goed wat je zelf zegt velgen opnieuw blauw laten maken met zwarte naven en dan bijvoorbeeld rvs spaken wat limburger ook had in zijn drd. En dan bijvoorbeeld ander geld in een mooi stuur steken mooie limited handkappen ofzo. Ik zou net zoals jvs zegt gewoon beetje je ultieme derbi scheppen en dan realistisch en wat haalbaar is. Maar goed het blijft jou derbi en jij moet het mooi vinden niet wijreinier321 schreef:ik zat te denken aan rode remklauwe en een rode achterbrugveer en de naven zwart of blauw en de velgen helemaal blauw of zwart of two-tone zwart-blauw of blauw-wit of blauw-rood of blauw-oranje
waarom laten verchromen?reinier321 schreef:ja mis kan ik ze laten verchromen
daan niet lief.Daan schreef:!!
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
JVD wheels levert zeer mooi werkreinier321 schreef:ik zoek een bedrijf die mn wielen kan inspaken het lieft in de buurt van r'dam
mvg
reinier
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.