BedanktJasperrr91 schreef:Nette pro man.
Misschien zie ik nog wel eens rijden, rosmalen is niet zo ver weg

Klopt

BedanktJasperrr91 schreef:Nette pro man.
Misschien zie ik nog wel eens rijden, rosmalen is niet zo ver weg
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Bedanktsander- schreef:ik heb nog wel een metra kit sp te koop!
verder nette pro hoor
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Dankje!koen-drd schreef:mooie pro:D
moet je scr corse chrome bovenlangs onderlegge leuke dingetjes
Ik zat te denken aan blauw, maar weet niet of dat hem mooi zou staanD-Evo schreef:Remklauwen een vers kleurtje geven zou uhm goed doen.
blauw heeft geen betekenisBassekuh schreef:Ik zat te denken aan blauw, maar weet niet of dat hem mooi zou staanD-Evo schreef:Remklauwen een vers kleurtje geven zou uhm goed doen.
wat heeft het dan voor betekenis nodigRaceVoenk schreef:
blauw heeft geen betekenis
Maar denk niet dat het mooi gaat staan met deze kleuren, of moet een beetje fluor zijn. maar dat is dan wel beetje téRaceVoenk schreef:doe dan rood of geel, staat meer race'erig
rode remklauwen staat bij alles mooiBassekuh schreef:Maar denk niet dat het mooi gaat staan met deze kleuren, of moet een beetje fluor zijn. maar dat is dan wel beetje téRaceVoenk schreef:doe dan rood of geel, staat meer race'erig
Ik maak even snel shopje van alle kleurenRaceVoenk schreef:rode remklauwen staat bij alles mooiBassekuh schreef:Maar denk niet dat het mooi gaat staan met deze kleuren, of moet een beetje fluor zijn. maar dat is dan wel beetje téRaceVoenk schreef:doe dan rood of geel, staat meer race'erig
iemand vanop het forum heeft van hem een scr corse gekocht dus die is wel te vertrouwenBassekuh schreef:Ik had nog een vraag, http://link.marktplaats.nl/536752633" onclick="window.open(this.href);return false; zal ik deze kopen? volgens mij is dit amanoh, vertrouwde kerel toch? Mis dan alleen een demper sticker.
Nee denk ook dat daar schade heeft gezeten, maar als dat weer helemaal gefixt is geeft het toch geen prestatie verlies?Daan schreef:Is wel een goede verkoper. Alleen dat verhaal van die valsteunen geloof ik niets van
die knul verkoopt telkens opgeknapte uitlatenBassekuh schreef:Nee denk ook dat daar schade heeft gezeten, maar als dat weer helemaal gefixt is geeft het toch geen prestatie verlies?Daan schreef:Is wel een goede verkoper. Alleen dat verhaal van die valsteunen geloof ik niets van![]()
Vind alleen wel klote dat het bronze metrakit embleempje er niet meer opzit door die strips