de schaafplek even met twee componentenlijm besmeert

en een beugeltje gemaakt van 0,3 mm dik alluminium voor de scheur te verstevigen zodat hij niet verder scheurt, en drukt het een beetje dicht(: nou nog schuren en wit verven
Ik weet zo al waar het aan ligt:koen-drd schreef:sorry voor offtopic
iemand inde buurt verkoopt zijn cpi 50 sm uit 2007 voor heel weinig
is letterlijk orgineel zelfs de prop zit er nog in.
maar hij start niet ik wil binnekort is gaan kijken voor dat ding om hem rijdend te maken en voor meer te verkopen
weet iemand hoe ik zou kunnen weten waar het aan ligt als ik ga kijken? ja alstie niet meer kickt oke dan weet ik eht wel maar voor de rest,want ik heb gehoord dat die dinge veel last hebbe van storingen
met twee componenten lijm, schuren, plamuren, schuren en spuitenDick schreef:hoe doe je dat precies met diepe krassen weg werken?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!