Tot over paar weken als mijn achterbrug zwart is en mn remklauwen en veer rood zijnDRD 85 J-Man schreef:Die van jou is ook mooi Nick, maar niet zó mooi als die van mij.

Tot over paar weken als mijn achterbrug zwart is en mn remklauwen en veer rood zijnDRD 85 J-Man schreef:Die van jou is ook mooi Nick, maar niet zó mooi als die van mij.
Is wel mooi! Staat ergens in mn gallery een foto van die van Dane. heeft zelfde brommers als wij maar dan met zwarte brug. echt wel netjes johDRD 85 J-Man schreef:Damn remklauwen en achterveer zou ik ook graag rood hebben, maar waarom je achterbrug zwart?
Mij zou dat echt lelijk lijken
Houd je veer alsjeblieft wit. Als je die rood gaat spuiten krijg je dat nooit zo mooi als origineel. Beter gewoon een LTD veer scoren.DRD 85 J-Man schreef:Ik vind het niet zo mooi, maar jij moet het gewoon doen als je het mooi vind.
Hoe krijg je je achterveer eigenlijk goed rood en uit je PRL?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Laten coaten?Daan schreef:Houd je veer alsjeblieft wit. Als je die rood gaat spuiten krijg je dat nooit zo mooi als origineel. Beter gewoon een LTD veer scoren.DRD 85 J-Man schreef:Ik vind het niet zo mooi, maar jij moet het gewoon doen als je het mooi vind.
Hoe krijg je je achterveer eigenlijk goed rood en uit je PRL?
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!