Maar ik ben het wachten behoorlijk beu, ben al 3 weken 16 en ik rij nog steeds geen brommer

Met mijn geluk mag ik afrijden in april ofzo

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Hahaha, ik denk dat onze ouders heeel goed zouden kunnen pratenBoeki schreef:Ik werd in augustus 16 en reed pas in November, maar was het zeker waard tot nu toe, ondanks dat het ding mee veel geld gekost heeft heb ik er geen seconde overnagedacht om hem weg te doen. (m'n ouders daarentegen wel)
Maassluis, Zuid-HollandDRD 85 J-Man schreef:maar jij slaagt wél in 1 keer![]()
Er zou een speciale regeling moeten zijn voor derbi rijders, geen rijbewijs nodig omdat je al op een bazen merk rijdt.
alleen theorie en verzekering
BTW waar woon je derbistarter?
DRD 85 J-Man schreef:Ben wel licht gek, wou vanaf me 14e al zo'n dirtbike/supermotard.
vanaf 1 januari 2010 begon ik het al minder leuk te vinden omdat je dat praktijk-examen moest doen.
vervolgens zakken voor een duur en onnodig examen en daarna je her-examen niet kunnen doen vanwege wat pekel.
De hele lol word uit de brommerij gezogen door het CBR en die overheid, het enigste wat ik wil is gewoon rijden.
Waarom een t-shirtje icm met crosshandschoentjes?Sander schreef:Zou hem niet verkopen je weet niet wat je mist. dadelijk in de zomer lekker t shirtje crosshandschoentjes rond touren heerlijk. je hebt al die tijd gewacht en dan zou je voor 1 maandje meteen alles verkopen. Ik raad het je sterk af om zonder rijbewijs in de sneeuw te gaan rijden. je gaat zeker vallen gok ik zo als het er zo bij ligt als vught.
Examen is ook veelste duur dat ben ik met je eens, het enigste waar ik op gezakt ben is de snelheid en 1x geen voorrang geven.royvi schreef:DRD 85 J-Man schreef:Ben wel licht gek, wou vanaf me 14e al zo'n dirtbike/supermotard.
vanaf 1 januari 2010 begon ik het al minder leuk te vinden omdat je dat praktijk-examen moest doen.
vervolgens zakken voor een duur en onnodig examen en daarna je her-examen niet kunnen doen vanwege wat pekel.
De hele lol word uit de brommerij gezogen door het CBR en die overheid, het enigste wat ik wil is gewoon rijden.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als je voor dat "onnodige" praktijk les+examen zakt is het niet zo onnodig voor jou.
Verder is praktijk les niet onnodig, het is echt wel goed. Maar het is gewoon te duur voor de meeste 16 jarigen, maar die rijscholen moeten ook betaald worden. Examen is te duur.