iemand die voor mij een husqvarna koplam en een acerbis evo voorspatboord kan shoppen op deze foto. graag een foto met zwart voorspatboord en rood voorspatboord en bij allebij een zwarte husqvarna koplamp en de knippelichten mogen er ook af gehaald worden
PeterrSM schreef:iemand die voor mij een husqvarna koplam en een acerbis evo voorspatboord kan shoppen op deze foto. graag een foto met zwart voorspatboord en rood voorspatboord en bij allebij een zwarte husqvarna koplamp en de knippelichten mogen er ook af gehaald worden
miss dat je deze foto kan gebruiken
post es vanaf de zijkant...
er zijn al meerdere gedaan met acerbis spatbord vanaf de zijkant..
en als je onder een hoek plaats is het moeilijker om te doen en word het vaak niet gedaan
rickmanders schreef:vandaag even voor mn verveling een photoshopje gemaakt,
het is een combinatie van een senda x-treme met de achterkappen voorspatbord en crossplaat van een crf 250 2010
'k vind het erg mooi geworden (misschien dat ik binnenkort nog een projectje ga beginnen, maar jullie weten vast en zeker niet wat de ideeen zijn )
zonde om met de brommer die je hebt dit te gaan maken, die je hebt is namelijk al mooi!
rickmanders schreef:vandaag even voor mn verveling een photoshopje gemaakt,
het is een combinatie van een senda x-treme met de achterkappen voorspatbord en crossplaat van een crf 250 2010
'k vind het erg mooi geworden (misschien dat ik binnenkort nog een projectje ga beginnen, maar jullie weten vast en zeker niet wat de ideeen zijn )
zonde om met de brommer die je hebt dit te gaan maken, die je hebt is namelijk al mooi!
ik wou graag de velgen zwart wille hebbe.
en als de foto's niet goed zijn moet je et maar melde want et is niet echt super kwaliteit
en kies maar een van de foto's die voor jou het handigste is!
let niet op m'n belachelijke demper
Laatst gewijzigd door jony op di 10 jan 2012, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.