Ik zal me even voorstellen; Ik ben Brian en ben 15 jaar oud ( Ondertussen al 18 ) en kom uit Deventer en dit is mijn eerste brommer.
Net zoals vele van jullie wou ik ook graag een mooie brommer en die is er na lang zeuren en drammen ook gekomen,
Had een beetje rondgeneusd op Marktplaats aangezien ik geen nieuwe kan betalen, en dus eentje gevonden die mij wel mooi leek.

Dus naar die gozer toe en gekeken en het was 'm geworden, zoals ik hem op marktplaats zag:

En een ook nog goed uitziende Gianelli conti

Na wat poetsen en schoonmaken, stond ie er zo bij, bij mij thuis

De brommer liep ongeveer 75-80 km/h en maakt wel aardig veel toeren in zijn 6, dus toen maar tandwiel voor 13 gekocht ipv 12 en toen liep hij ongeveer 80/85 km/h en betere toeren

Maar daar was het nog niet mee gedaan, ik was niet helemaal tevreden over de kappenset, dus ook nu weer opzoek naar een kappenset op marktplaats, een mooie set van een DRD 2003 gevonden, helemaal origineel en zeer weinig schade, voor maar 85 euro, dus dat was meteen een goede deal voor mij.
Kappen binnen gekregen en gelijk erop gezet en dit was het resultaat:

En nog een van de voorkant, na een tijdje kreeg ik dus daar ook problemen mee want ik vond die koplamp er niet mooi uitzien zo..

Dus ook gelijk daarvoor weer een oplossing gezocht en ik had er 2 panty's over heen getrokken, toen zag het er zo uit

Tijdje mee gereden maar uiteindelijk vond ik ook dat niet zo heel mooi, dus toen maar op internet gekeken en toen zag ik een KTM crosskap, dus maar zo'n een besteld en erop gezet,

Gelijk witte randjes erop gemaakt, en spatbord van de drd erop gezet, ook daarop witte strepen gemaakt was toen wel tevreden

Toch kort daarna op een site een derbi met een ktm spatbord gezien en dat leek mij ook wel strak en dus eentje besteld, was + - 25,00,- dus waarom niet

Had ook nog nieuwe helm besteld ik had eerst een gele crosshelm maar daar voelde ik meen beetje motoragent in dus maar snel een nieuwe gekocht en een nieuwe bril: