Arjan's Rieju RRX spike *Yasuni R2 UPDATE*

Show hier je tweewieler.
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Arjan's Rieju RRX spike *Yasuni R2 UPDATE*

Ongelezen bericht door Harrekiet »

heey, ik ben arjan nu al weer 16 jaar oud.
Ik woon in Het friese dorpje Harkema bij somige mischien bekend door de plaatselijke voetbalclub Harkemase boys. maar het ligt dus in de buurt van Drachten.

Nou genoeg gelult over mij laten we het eens over mn *oude* brommer hebben :$.
nou ik heb dus vorige jaar januari deze Zwarte en mooi derbi senda Gekocht Van Thom die klaar blijkelijk ook hier op het forum zit :).
Hij liep als een trein. En Trekte egt als een malle. tot dat om een mooie zomer avond toen we terug kwamen van een tour tochtje naar Lauwersoog mijn ontsteking keuren ging geven . na dat de ontsteking was gerepareed heeft hij tot aan de einde van herfst als een beest gereden trekte de meest brommers er uit, behalve de dikke 80 van mn kameraad maar dat is vrij normaal :P, maar er ging steeds meer stuk :(, op een dag op school was mn choke naar de klote waar door ik door de koude tempratuur 10 minuten moest wachten om normaal weg te rijden :o, en paar dagen daarna wiel lagers naar de hell. het waren in mijn ogen allemaal kleine reparaties en was vrij makkelijk te verhelpen totdat ik op een dag thuis kwam en mn brommer Weg was :wtf: , klaar blijkelijk had mijn vader zijn zin van de brommer en had um dus naar de plaatselijk brommerboer gebracht en ingeruild voor een Splikslinter nieuwe Rieju rrx spike :sad: :thumbdown: , nahjah zo gezegt zo gedaan ik rijd dus nu op een klote rieju die niet voor uit te branden is -_-. nahjah hier ook weer genoeg over gelult hier bij de foto's



Afbeelding
Afbeelding
hier de rieju :thumbdown:
Afbeelding

nahjah probeer morgen nog wat meer fotos te zoeken op de camera van mn ouders :).
tot zover mijn brommer.

effe een kleine update van mijn kant de brommer is back ;D,
en met wat heel moois onder ut beestje ;D, namelijk een yasuni r2 :happy:
+ nog een twin airtje voor ut mooie geluid :happy: , en boekt opzich best wel hard :) , maarjah op onze school heb je niet egt boek machienes dus is vrij makkelijk om de meeste aerox nichtjes te boeken met hun opgefokte scootertjes XD. maar genoeg gelult effe een picca er volgen morgen meer (A)
Afbeelding

en nog een BB kwaliteits filmpje zal later nog wel us effe de video camera van mn ouders gebruiken voor wat betere kwaliteit ;)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CeSAM5xpJyo[/youtube]
Laatst gewijzigd door Harrekiet op di 20 mar 2012, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
D-Evo
Pro tuner
Berichten: 3272
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 12:07
Vervoersmiddel: Peugeot 107
Locatie: Meppel.

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door D-Evo »

Blijft de rieju standaard kwa uiterlijk of ga je er nog wat moois mee doen? :happy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Harrekiet »

als het weer mooi weer wordt. ga ik er alles wat aan veranderen de Plannen zijn opzich een yasuni R2 en onder knallen :happy: . en een mooi ktm crossplaatje :oops: , verder nog niet echt een idee als jullie nog iets leuks weten brand maar los :woot:
Timm
Tuner
Berichten: 380
Lid geworden op: wo 30 nov 2011, 19:57
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF
Locatie: Eefde / Enschede
Contacteer:

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Timm »

Heeft je pa die Senda zomaar ingeruild dan? Zonde! Vind hem best wel wat hebben opzich!
Afbeelding
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Boeki »

Oef als mijn pa m'n Derbi zomaar zou verkopen zou ik z'n auto inruilen voor een driewieler!
Open the Throttle and Smile
Gebruikersavatar
Rikkert
Pro tuner
Berichten: 3615
Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia
Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Rikkert »

Boeki schreef:Oef als mijn pa m'n Derbi zomaar zou verkopen zou ik z'n auto inruilen voor een driewieler!
Gewoon aanbieden bij de plaatselijke sloop.
Een driewieler verdient hij dan niet.

Maar dit is wel een geinige Senda. Jammer dat die weg is.
Maartoch, een beetje optische dingetjes veranderen aan de Rieju, en dan is die ook weer mooi :)
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Harrekiet »

jah heb mn vader dus die dag ook helemaal verot gescholden wat best wel begrijpelijk is :$ maar toen de rieju op de stop stond was ik ook wel weer wat blijer :happy: , maar baal er nog steeds elke dag van dat die mijn senda heefd weg gedaan -_-. maar de rieju krijgt een make over als het weer wat mooier wordt :), crossplaatje yasuni r2 :), effe de taartschep er afhalen en wat leuke handkapjes zou hem all heel wat mooier maken :happy: .
Maar probeer ergens in dit jaar nog een leuk senda projectje te starten :oops:. maar eerst maar weer werk zoeken :silent:
Gebruikersavatar
jesper95
Pro tuner
Berichten: 623
Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 15:43
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (verkocht)
Aprilia SX (verkocht)
Polo 9n
Vespa Ciao snor
Locatie: Neerkant

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door jesper95 »

Je kreeg er toch wel geld bij he? :emo:
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Harrekiet »

neeh die halfe gare van de brommerboer schatte mijn brommer op een warde van rond de 750 euro en de riejue bleek rond 2000 te heb gekosten dus die pipo van mn vader moest ook nog bij betalen :emo: , hij zei van jah je brommer gaat de hele tijd stuk dus ik heb maar een nieuwe opgehaald -_-
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door jony »

Ook al je baan kwijt of heb je nog geen baan gehad, mja ff ander voorkalje op je rieju inderdaad, maakt em al veel blitser :happy:

Was alleen beter als hij hem had ingerolen voor een yamaha sx ofzo..
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Pro Ruben
Beginnende tuner
Berichten: 215
Lid geworden op: wo 29 dec 2010, 00:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD PRO SM
Tomos Limited Beun Edition
Locatie: Zwolle

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Pro Ruben »

Dat is dan wel begrijpelijk, was waarschijnlijk bedoeld als een leuke verrassing :emo: . Toch was ik zelf even terug naar de winkel gereden en gevraagd of ze ook een nieuwe derbi hadden staan en geruild :angel:
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door jony »

ja idd ruil em weer tege een goeie derbi..boeie je pa zegt van tevoren ook niks..als je een goeie ervoor terug kan krijge, gwn doen!
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jon
Pro tuner
Berichten: 604
Lid geworden op: di 06 dec 2011, 19:47
Vervoersmiddel: yamaha tzr #46 2010
Locatie: delft

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Jon »

jammer dat die hem zomaar heeft ingeruild, maar zo erg is het toch niet? je krijgt er een gloednieuwe brommer voor terug, hij had ook een scooter kunnen kopen. en hij ziet er nog best goed uit
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Harrekiet »

jah idd mn baan kwijt geraakt bij de jumbo :emo: , hahaha ik zit te twijfelen om mn rieju weg te doen en weer een derbi van marktplaats aftehalen ofzow maar jah mn vader is zo bang dat er wer iets mee is en de rieju is helemaal 100%..
maar wat jony zegt een leuke nieuw voorkantje en dan ziet de rieju er ook al velen beter uit :happy: we maken er wel wat moois van :D
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Harrekiet »

jammer dat die hem zomaar heeft ingeruild, maar zo erg is het toch niet? je krijgt er een gloednieuwe brommer voor terug, hij had ook een scooter kunnen kopen. en hij ziet er nog best goed uit
jah opzich maar ik had het zo naar me zin op mn derbi het ding ging als de brandweer een trok als malle op :dry: ,
maar dit is idd beter dan zn vario nicht ding XD, al heefd een kameraad van mij wel een baazen aerox :$. maar dat is dan oo kde enige scooter die nog enige zins mooi is
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Harrekiet »

mini klein updatje overmijn rieju :), mijn vader komt zo net bij me en zegt ik heb even na gedacht en als ie voor zijn grootebeurt moet over 800km dan moet er maar een yasuni r2 onder :dry: :wub: , seriues soms kan ik die man wat doen maar soms zijn ze toch ook nog best aardig :P :happy:
Gebruikersavatar
Rikkert
Pro tuner
Berichten: 3615
Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia
Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Rikkert »

Harrekiet schreef:mini klein updatje overmijn rieju :), mijn vader komt zo net bij me en zegt ik heb even na gedacht en als ie voor zijn grootebeurt moet over 800km dan moet er maar een yasuni r2 onder :dry: :wub: , seriues soms kan ik die man wat doen maar soms zijn ze toch ook nog best aardig :P :happy:
Ooh oke, maar als je de kans krijgt om hem te ruilen, doe dan wel een nieuwe Derbi, geen marktplaats ding, de meeste op marktplaats zijn gewoon slecht.
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gebruikersavatar
Harrekiet
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 19:56
Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme '05 - Rieju rrx spike '11
Locatie: Harkema

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door Harrekiet »

Ooh oke, maar als je de kans krijgt om hem te ruilen, doe dan wel een nieuwe Derbi, geen marktplaats ding, de meeste op marktplaats zijn gewoon slecht.
jah mischien ruil ik hem tegen een vriend zijn senda omdat ie bijna zijn auto rijbewijs heeft enzo maar het is nog al een beun hok XD dus ik moet nog maar effe zien (A)
DRK
Derbi fan
Berichten: 60
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 18:51
Vervoersmiddel: Aprilia sx
Locatie: Friesland

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door DRK »

haha, heerlijk jonge de r2 dr onder met de twin air toch jammer van de derbi! we toeren nog wel een x :)
As it net kin sa't it moat, dan moat it mar sa't kin!
koentjuhh1234
Pro tuner
Berichten: 621
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007
Locatie: Doetinchem

Re: Arjan's Derbi Senda

Ongelezen bericht door koentjuhh1234 »

Net zo klote dat je pa hem in heeft geruild!
Derbi is veel beter :oops:

Als er dingen kapot aan gaan je brommer leer je er ook weer wat van als je het maakt..
Sleutelen is leuk! Maar als het in de papieren gaat lopen is het ook niet meer leuk! :wall:

Maak er wat moois van!
Plaats reactie