Ik ben Henri en kom uit ede, ik heb nu anderhalf jaar m'n brommer en sinds april is mijn blok goed onderhanden genomen.
setupje zoals die nu is:
Mallossi Mhr team 80 cilinder
Polini Krukas
Polini koppelingsplaten
Mallossi inlaat
V-force 3 membraam
Keihin 28mm met serienummer
twinair luchtfilter
Bidalot PVL ontsteking
tandwielverhouding 15-52
dit heeft sinds april 2 weekjes gelopen

2x cilinder verrot gereden, 1e warmloper te diepe krassen dus opnieuw genicaseald. 2e keer niet goed genicaseald dus wand eruit gereden.. cilinder ligt nu in spanje om opnieuw genicaseald te worden.
in januari brommer had ik de brommer helemaal uit elkaar gehaald, frame en achterbrug opnieuw laten coaten, ktm voorvork pas gemaakt en achter ook verhoogd. ktm voorspatbord erop en ook ktm plaat.
de dingen die ik zoal veranderd heb:
ktm voorvork, voorspatbord en ktm voorkap.
achter verhoogd
blokje
frame en achterbrug gecoat
velgen velglint erom heen
racegaas achter kappen
gouden tomaselli stuur met renthal stuurrol
plannen:
kroonplaten, hevels, rem/koppelingspedaal, velgen opnieuw schuren en poetsen
achteras, achterbrugas en balhoofdas opnieuw draaien
achterkappen met frame het meezagen
voorspatbord, voorkap, achterzijkappen en achterspatbord spuiten
achterbruglagers vervangen
zal waarschijnlijk nog wel iets vergeten zijn maar zal ik dan wel veranderen
foto's
toen reed ie nog

zoals ie er vanmiddag nog bij stond

zuiger



vanmiddag helemaal uit elkaar gehaald






cilinder uit spanje is terug gekomen, cilinder wordt nu eerst weer haaks gefreesd en daarna opnieuw getuned.
verdere info volgt


uitlaat opgeknapt

radiateur opgeknapt

weer bezig met opbouwen


tips/ideeen zijn welkom
nappie