overgekocht van me broer, winter 2010


alu busje, verstevig

koppelingsysteem aangepast door me pa

nieuwe stuuraanslag gemaakt met me pa, was afgebroken

toen gezeik gehad met keertje crossen bij huis, (hebo prut
 )
 )
toen nieuwe doppler endurance krukas gekocht (die dure versie), nieuw doppler zuigertje, geheel ander blok gekocht (versnellingsbak van het blok was goed gaar, am5
 )
 )dus tijdje niet gereden, toen weer opgebouwd

toen op marktplaats een opmaat uitlaat gekocht, berekend voor doppler, jammergenoeg geen fotos van
andere achterveer gekregen van een kameraad, deze was kapot en veel was er niet meer bij, laten maken en reviseren voor €160
van dit


naar dit, (die blauwe is dus de nieuwe, wit de oude)

toen stond die te hoog
 
 
wat verandert

langere deel erin

Toen stond die perfect
 
 
en na een week
 
 
en nou is die erweer onderuit, en word die gemaakt

Setup:
50cc Doppler cilinder
Doppler endurance krukas
adige membraam
standaart onsteking nog, komt nog pvl
16mm dellorto + twin air filter
berekende uitlaat > komt ook nog een keer een nieuwe voor

inmiddels wat verder, 2012
nieuwe cilinder + zuiger + cilinderkop
nieuwe tandwielen + ketting
nieuwe banden voor en achter
andere voorvork + andere achterveer
voor en achterwiel paar spaken bij in laten zetten
klein spul, zoals uitknopje, ander stuur,
frame gepoedercoat + subframe
achterbrug zwart gecoat
uitlaat laten maken + nieuwe gianelli demper









 
  
 




 zit me nou al over de 2000 in, en dat in 1 jaar tijd en nog geen eens 1 brommercross mee gereden (dus alleen verbeteren al 2000 + aanschaf, maar dat was redelijk goedkoop, was van me broer geweest)
    zit me nou al over de 2000 in, en dat in 1 jaar tijd en nog geen eens 1 brommercross mee gereden (dus alleen verbeteren al 2000 + aanschaf, maar dat was redelijk goedkoop, was van me broer geweest) 

 
 
