maar nu frame laten coaten(wit) kappen spuiten(glans zwart), ander uitlaat(metrakit sp) cilinder gehoont
en ga maar door. maar geen gelul maar foto's

hoor graag jullie mening. Ga binnekort project page openen.
Zo eerst tijdje rondgereden

Momenteel :

chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
oke dankjeBart schreef:mooi ding, maar die playboy sticker gaat er wel redelijk over... (oftewel: ik vin um gay)
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
Playboy is er inmiddels al af hoor...stijnnerd schreef:die playboy sikker is egt "Ik mag niet schelden van mijn moeder" lelijk:P en het lijkt wel of je je tank aan het nemen bent op foto 2:P
maar hij is wel netjes geworden moet ik toegeven:P
oke chilstevenbuikema schreef:Playboy is er inmiddels al af hoor...stijnnerd schreef:die playboy sikker is egt "Ik mag niet schelden van mijn moeder" lelijk:P en het lijkt wel of je je tank aan het nemen bent op foto 2:P
Airmax loopt gewoon chill.. als ik naar feestjes ofzo ga trek ik wel even nette schoenen aan maar voor naar school enzo is airmax gewoon heerlijk...Bart schreef:oke, dan ben je goed bezig.
Nu alleen die schoenen nog.....
oke OUWE, ben jij ook getint mischien?derbi-maick schreef:Het gaat hier om de focking brommer niet over zijn schoenen:p en airmax loopt idd chill![]()
chille brommer man
Dan gebruik je eens één punt, zet je hem nog verkeerd...luuk014 schreef:mooien die sticker tja ze hebben wel gelijk en die airmax zijn gewoon egt chil en en en
nu over je brommer ik vind het een mooi ding vooral die kappen ik wil ook dit gaan doen. precies het zelfde maar ik heb een drd 03 die dus veel tuning potentie heeft ma eerst moet ik me komplete revisie betalen van bijna 600 eurodus cilinder en lagers enzo ma ook {rem schijven en blokjes (3x)} tandwielen olie en benzine meter dat soort dingen en waars is me frame krom dus meschien ff recht laten trekke ofzo haha
ma egt mooi ding jonge
hahahastijnnerd schreef:die playboy sikker is egt "Ik mag niet schelden van mijn moeder" lelijk:P en het lijkt wel of je je tank aan het nemen bent op foto 2:P
ahaha, net een mongol, : egt chil en en enluuk014 schreef:mooien die sticker tja ze hebben wel gelijk en die airmax zijn gewoon egt chil en en en
nu over je brommer ik vind het een mooi ding vooral die kappen ik wil ook dit gaan doen. precies het zelfde maar ik heb een drd 03 die dus veel tuning potentie heeft ma eerst moet ik me komplete revisie betalen van bijna 600 eurodus cilinder en lagers enzo ma ook {rem schijven en blokjes (3x)} tandwielen olie en benzine meter dat soort dingen en waars is me frame krom dus meschien ff recht laten trekke ofzo haha
ma egt mooi ding jonge