Ik ga nu eerst eens ff checken of dat my album echt zo fantastisch is als onze profeet 42 beweerd, dus dit topic is nog under construction.
anyway: hier is de brommer in al zijn 'glorie' zoals ik hem kocht:

Alles wat op deze foto's niet te zien is, is afwezig of lag erachter in de schuur. Ik kreeg bij deze brommer namelijk tientallen dozen en kratten met losse onderdelen. De vorige eigenaar had hem volledig total loss gereden en was over de kop gegaan, dus ik heb dit rotding gekocht voor 500 ballen, wat achteraf alsnog teveel was

Eerst maar eens alles uit elkaar, schuren, stralen, spuiten, reviseren, noem de hele rimram maar op. Ik zal de boel maar niet volspammen met foto's, en overgaan tot de resultaten. Want laten we eerlijk zijn, niemand is erin geïnteresseerd hoe ik allerlei gescheurde en gebroken kappen weer met bloed zweet en tranen tot leven moest wekken, naast alle verbogen framedelen en vastgeroest motorblok

eindelijk het frame weer opbouwen met een fris blokje:

Ik ken gelukkig iemand die aan autobestickering etc doet, dus ik kon een eigen livery ontwerpen volledig naar mijn smaak

mijn keuze was gevallen op de Ducati Desmosedici GP19, een pracht apparaat.

Na 8 maanden was de brommer eindelijk rijwaardig, en dus gauw maar een testritje gemaakt:

En niet veel later toch maar eens mooie foto's wezen maken van dit ooit zo verziekte brommertje:

Dus ja, een post op het Derbiforum van een Aprilia in Ducati kleuren, ik zal nu wel met 10 fanbases tegelijk ruzie hebben