Niet zo'n speciale, speciale, brommer

Show hier je tweewieler.
Gebruikersavatar
Genesis
Banden plakker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 jan 2024, 23:11
Vervoersmiddel: X-Treme 2018 Euro 4
Locatie: Zuid-Limburg

Niet zo'n speciale, speciale, brommer

Ongelezen bericht door Genesis »

Ik heb ontzettend veel herinnering gemaakt met deze brommer, tevens mijn eerste, en ga hem binnenkort weer tot een rijdend paard bekronen, alleen zal ik hem nu niet elke dag voor school gebruiken...

Ik add wel even een paar foto's! Er is niks bijzonders aan, alleen vind ik het simpele eraan juist wel mooi.
Btw. dit zijn nog foto's waar ik een Leovince uitlaat had. Binnenkort ga ik dit updaten met info over mijn originele uitlaat, en hoe deze er gerestaureerd uit gaat zien :happy:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op deze foto's is het niet te zien, maar hierna had ik nog een YSS double tube gas schokbreker, bold velgstickers en een protaper stuur.
Aphex Twin
Erwin P
Pro tuner
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 12:53
Vervoersmiddel: Aprilia RX
KTM 990 Adventure
Beta RR 250 2X
Aprilia RS 50
Suzuki Intruder 800
Zero DS
Locatie: Lemelerveld

Re: Niet zo'n speciale, speciale, brommer

Ongelezen bericht door Erwin P »

Originele brommers zijn ondergewaardeerd!

Paar mooie foto's bij daglicht?
Voor de mooi zou ik er rechts ook even een spiegeltje op zetten, staat wat minder goedkoop dan dit. Plus dat je die ook gaat gebruiken wat een heel goed iets is voor je motorrijbewijs!
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3655
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Niet zo'n speciale, speciale, brommer

Ongelezen bericht door 42 »

Leuk ding hoor...maar plak es een echte velgsticker op dat achterwiel..dit is net een cirkel van een game uit 1995 ofzo.. :lol:
Gebruikersavatar
Genesis
Banden plakker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 jan 2024, 23:11
Vervoersmiddel: X-Treme 2018 Euro 4
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Niet zo'n speciale, speciale, brommer

Ongelezen bericht door Genesis »

Erwin P schreef: di 30 jan 2024, 09:17 Originele brommers zijn ondergewaardeerd!

Paar mooie foto's bij daglicht?
Voor de mooi zou ik er rechts ook even een spiegeltje op zetten, staat wat minder goedkoop dan dit. Plus dat je die ook gaat gebruiken wat een heel goed iets is voor je motorrijbewijs!
Thanks voor de tip, hebt idd gelijk. Ik ga eens zoeken naar wat van die iets subtielere spiegels, want ik kom net niet tegen een lantaarnpaal met mijn spiegel als ik op het midden van de weg rijd.. :lol:
42 schreef: di 30 jan 2024, 11:23 Leuk ding hoor...maar plak es een echte velgsticker op dat achterwiel..dit is net een cirkel van een game uit 1995 ofzo.. :lol:
Hahaha, nu je het zegt, lijkt net een op een slecht-gerenderde 64 bit game ofzo.. Heb er al langere tijd wat kwalitatieve stickers opzitten, stuur zo wel een foto daarvan.
Aphex Twin
Plaats reactie