Pelle's Derbi GPR custom

Show hier je tweewieler.
Gebruikersavatar
LogicDutch
Schakelrijder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 19 okt 2013, 23:34
Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition 2009 [verkocht] Tomos quadro 25kmh [verkocht] Derbi GPR custom
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Pelle's Derbi GPR custom

Ongelezen bericht door LogicDutch »

Pelle's Derbi GPR custom

Hallo iedereen,

Ben Pelle, 17 Jaar, kom uit Doetinchem en zit op het Graafschap college.
Ik volg de opleiding Media vormgeving en ga hierna communicatie doen op de HAN.
sommige zullen mij kennen aan mn Derbi Evo ltd die ik heb verkocht.
hij loopt nu ongv 90 km/h maar zit een begrenzer op die m 45 - 50 laat lopen op de GPS. ik houd dat zo als ik naar school rijd, maar haal m eraf als ik richting Duitsland of buitenaf ga.
Genoeg over mij dit is 't Derbi-forum dus hier een paar foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

houd m denk ik zoals die is en ga er geen gekke dingen mee doen.,
misschien een keer de uitlaat spuiten.
Wel ga ik een carbon plaatje maken bij het contact. ziet er mooier uit en tegen de krassen :haai: .
Komt ook wws een nieuwe begrenzer op IVM onzekerheden met de huidige, nieuwe banden komen ook deze maand nog hopelijk. als mn baas me even uitbetaald :angel:.

17-3-2015
stukkie gaan rijden, en ja... de zuiger doorgebrand :eerie:
dus nu het blok er onderuit halen.... :thumbdown:

22-03-2015
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=atleHaz1vXE[/youtube]

28-03-2015

vandaag loopt/rijd die weer :happy: fotos worden nog een keer geupload. direct ff cilinderkop gespoten en de zooi schoongemaakt.
alleen... puntje in de nieuwe zuiger gebrand :wall: niet eens mee wezen rijden alleen ff een test rondje in de achtertuin. daarna wou die niet meer starten. zat er een stukje metaal of zoiets tussen de bougie. nu denk ik wws de brandstof verwisselen met euro 100 en eigen mix. iemand een ander idee waarom hij dat doet?? :sad:.
ziet een 115 sproeier in op suggestie van de brommerboer , is een gpr dus 17,5 cab. mk pro uitlaat onder. Hittegraat 8 bougie, volgens de brommerboer weer goed.
[edit] ik lees nu net dat dat puntje ook standaard kan zijn in zuiger. weet het niet zeker bij deze en dat verklaart ook niet waarom er een stukje metaal tussen de bougie zat.... [edit]

15-04-2015

Veel wachten verder op nieuw luchtfilter is er een nieuw probleem, de GPR wil niet naar hoge toeren gaan zit naar mijn idee een te hoge sproeier in. kom maximaal tot de 20km/h lijkt wel of die een ultra zware begrenzer heeft. wil niet naar de powerband gaan en blijft bij de 4000 tot 5000 toeren. 3x niks dus.
iemand een ander idee wat het kan zijn? zit nu vgm een 125 in ga er vnv nog een 111 inzetten om te kijken wat die doet. :think:
Laatst gewijzigd door LogicDutch op wo 15 apr 2015, 20:55, 5 keer totaal gewijzigd.
Opzoek naar een CBR125(R), CB125F of gewoon een 125cc supermoto.
PM ME AUB
Jasper blokhuis
Beginnende tuner
Berichten: 218
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 07:23
Vervoersmiddel: Derbi GPR 50 racing

Re: Pelle's Derbi GPR custom

Ongelezen bericht door Jasper blokhuis »

http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... pr#p182670

Hier een topic van je gpr toen die nog een andere eigenaar had.
Staat ook wel een leuk filmpje bij :thumbup:
Gebruikersavatar
LogicDutch
Schakelrijder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 19 okt 2013, 23:34
Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition 2009 [verkocht] Tomos quadro 25kmh [verkocht] Derbi GPR custom
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Pelle's Derbi GPR custom

Ongelezen bericht door LogicDutch »

Jasper blokhuis schreef:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... pr#p182670

Hier een topic van je gpr toen die nog een andere eigenaar had.
Staat ook wel een leuk filmpje bij :thumbup:
ik had 'm al bekeken toen ik deze wou kopen :] , de jongen waarvan ik m kocht had m dus van rene gekocht. direct daarna had die jongen een vastloper gehad. dus heb ik nu een zowat zgn motorblok met ongv 500 - 1000 km erop
Opzoek naar een CBR125(R), CB125F of gewoon een 125cc supermoto.
PM ME AUB
Gebruikersavatar
LogicDutch
Schakelrijder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 19 okt 2013, 23:34
Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition 2009 [verkocht] Tomos quadro 25kmh [verkocht] Derbi GPR custom
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Pelle's Derbi GPR custom

Ongelezen bericht door LogicDutch »

Video :mrgreen:
Opzoek naar een CBR125(R), CB125F of gewoon een 125cc supermoto.
PM ME AUB
Plaats reactie